Feladatok

  • Vevői és szállítói számlák és beszerzések WorkFlow folyamatainak támogatása
  • Vevői kintlévőségkezelésben való aktív szerep, asszisztencia.
  • Számlázáshoz szükséges információk egyeztetése a szervezeten belül és kívül és a számlázási folyamatokban való aktív szerep.
  • Vevői számlák kiállítása és kezelés a számlázó programban.
  • Folyamatos adatszolgáltatás a pénzügyi és értékesítési terület felé.
  • Bankkivonatok feldolgozása, utalások előkészítése.
  • Vevői és szállítói folyószámlák egyeztetése, könyveléssel való kapcsolattartás, analitikus egyeztetések.
  • Rendszeres/ad-hoc riportok készítése az értékesítési és a pénzügyi vezető részére.
  • Pénzügyi elszámolások, nyilvántartások készítésében való részvétel.
  • Marketing terület támogatása.
  • Helyettesítési feladatok ellátása az irodavezető távolléte esetében.
  • Napi pénzügyi és értékesítési folyamatokban nyújtott támogató szerep

Elvárások

  • 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Pénzügyi felsőfokú végzettség
  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Előnyt jelent

  • MS Office (Word, Outlook, Excel, Powerpoint)
  • Salesforce, Jira ismerete
  • Proaktív, rendszerszemléletű
  • Magasan motivált, erős az önálló munkavégzésben
  • Csapatjátékos, jó kommunikációs készség
  • Részlet- és megoldásorientált, analitikus gondolkodás: képesség pénzügyi adatok elemzésére és értelmezésére
  • Jó prezentációs készség

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Szükséges eszközök (telefon, laptop)
  • Cafeteria juttatások

Céginformáció

Megbízónk, több mint 20 éve sikeresen működő IT szolgáltatást nyújtó cég. A piaci igények eredményesebb kiszolgálása érdekében a működést támogató csapat is bővül. Budapesti munkahelyre keresünk új munkatársat

Kontroller

munkakörbe.

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltette az érdeklődésedet a lehetőség, jelentkezz önéletrajzoddal a "Jelentkezz" gombra kattintva.

JELENTKEZEM