Feladatok

  • Ügyféligények teljesítése (telefonon, emailben, chaten)
  • Projektmenedzsmentben való aktív részvétel (folyamatfejlesztés)
  • Kapcsolattartás az ügyfelek és vásárlók között
  • Naprakész dokumentáció a folyamatokról és változásokról a belső adatbázisban
  • Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása
  • Problémamegoldás

Elvárások

 

  • Magabiztos angol és német nyelvtudás
  • Tapasztalat ügyfélkapcsolattartásban vagy adminisztartív feladatokban, de pályakezdők jelöltek jelentkezését is várjuk a pozícióra.
  • Jó számítógépes ismeretek, jó szervezési készség
  • Precíz és hatékony munkatempó

Amit kínálunk

Mit tud számodra nyújtani partnercégünk?

  • Versenyképes fizetés és kimagasló juttatási csomag
  • Flexibilis munkavégzés (akár heti 3 nap home office)
  • Multinacionális környezet
  • Hosszútávú fejlődési lehetőségek és tréningek

Pályakezdők illetve tapasztalt jelöltek jelentkezését is várjuk a pozícióra.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a hirdetés, a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva tudod eljuttatni hozzánk a legfrissebb, angol nyelvű önéletrajzod!

JELENTKEZEM