Kommunikációs, Back Office Manageri Asszisztens

Magyarország
Dinamikusan növekvő, budapesti apartmanokat, hoteleket működtető vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENSAz álláshoz tartozó elvárások:Hasonló pozícióban szerzett tapasztalatErős angol nyelvtudás szóban és írásbanJó kommunikációs és problémamegoldó képességNyitott, barátságos, vendég orientált személyiségPontos, lelkes munkavégzésÖnálló, pro-aktív munkavégzésAz állás betöltéséhez előnyt jelent:Szakmai tapasztalatValamilyen szállodai vagy channel manager program ismereteB2 kategóriás jogosítványFőbb feladatok, munkák:Vendégekkel való kommunikációKapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző platformokon keresztülHirdetések elkészítése, frissítése és karbantartásaHouskeeping szervezésben való aktív részvételMásnapi check in és takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének elkészítéseFizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű kezeléseKapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattalVendég visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálásaEgyéb adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatásAz üzemelés során felmerülő problémák intézése, panaszkezelésAmit kínálunk:Fiatalos, vidám csapatStabil háttér szakmai tulajdonossalGyorsan növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggelBarátságos munkakörnyezet, budapesti belvárosi iroda, családias hangulatHeti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetésselKorlátozott Home Office lehetősége a későbbiekbenMunkavégzés helyeBudapestJelentkezésHa úgy gondolod, hogy megfelelsz az elvárásoknak és szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el a fényképes önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!

JELENTKEZEM


Cégnév: WORKLIFE HUNGARY
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: