Feladatok

  • Kiemelt és új ügyfelek megfelelő minőségű kezelése, az ügyfelek elégedettségének növelése és hosszú távú üzleti partnerI kapcsolatok kiépítése
  • Ügyfelekkel való tárgyalások lebonyolítása és szerződések megkötése
  • Új üzleti lehetőségek feltérképezése és stratégiai értékesítési célok megvalósítása
  • Piaci trendek, versenytársak figyelemmel kísérése, adatelemzés és rendszeres riportolás a felettesek felé
  • Szoros együttműködés az operatív és logisztikai csapatokkal annak érdekében, hogy a cég által kínált raktározási, légi, közúti és vasúti szállítmányozási megoldások testreszabott módon kerüljenek bemutatásra

Elvárások

  • Magas szintű magyar és angol nyelvtudás
  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, tárgyalási és konfliktuskezelési képesség
  • Problémamegoldó és ügyfélorientált gondolkodás, képesség hosszú távú üzleti kapcsolatok kialakítására
  • Erős szakmai ismeretek az ügyfélkapcsolat-kezelés, szerződéskötés, üzleti intelligencia, piaci és termékismeret, valamint a CRM rendszerek használata terén

Amit kínálunk

  • Dinamikusan fejlődő, innovatív vállalati környezet, amely erősíti a kínai-magyar kereskedelmi kapcsolatokat
  • Folyamatos szakmai fejlődési és előrelépési lehetőségek
  • Versenyképes juttatási csomag és stabil, hosszú távú munkalehetőség

Céginformáció

A CECZ Group egy multinacionális vállalat, melynek fő profilja a kereskedelmi és gazdasági együttműködés erősítése Kína és Magyarország között. Szakértelmünk a logisztika, az ellátási lánc menedzsment, valamint a raktározás, légi, közúti és vasúti szállítmányozás területén kiemelkedő, elősegítve az áruk hatékony áramlását Európa és Ázsia között. Dinamikusan fejlődő, innovatív vállalati környezetünk támogatja a kínai-magyar kereskedelmi kapcsolatok erősítését, és hozzájárul a régió gazdasági együttműködéséhez.

JELENTKEZEM