Megbízónk egy hazai, a piacon meghatározó szereplőként működő Facility Management (FM) szolgáltatásokat nyújtó prosperáló cégcsoport, ahova 

Kereskedelmi Igazgatót keresünk. 

Feladatok: 

• A cég bevételének és nyereségességének növelése, elsősorban új megbízások felkutatásával és megnyerésével

• A cég meglévő piaci célcsoportjának új területek, új szolgáltatások kiépítése és ehhez kapcsolódóan értékesítési stratégia tervezése, kapcsolódó projektek megvalósítása

• A cég üzleti tervéhez illeszkedő értékesítési folyamatok kidolgozása, megvalósítása

• Értékesítési csapat irányítása, teljesítmény értékelése

• Ügyfélkapcsolatok építése, új üzleti partnerek keresése, szolgáltatás fejlesztése

• Meglévő megbízások felhasználása up/cross sales feladatokra

• Piaci trendek és versenytársak figyelemmel kísérése

• Szolgáltatások prezentálása, értékesítése a potenciálisan leendő és már meglévő nagyobbügyfelek felé

• Tender anyagok, ajánlatok elkészítése a társosztályok bevonásával

• Kapcsolattartás a külső szolgáltatókkal, marketing területtel

• Online platformok menedzselése /Meglévő ügyfelek key account menedzselése

• Időszakos és egyéb jelentések, riportok készítése az értékesítési eredményekről

• Együttműködés a többi felsővezetőkkel 

 

Elvárás: 

• Kereskedelmi, gazdasági vagy műszaki felsőfokú végzettség.

• Legalább 10 éves kereskedelemben, szolgáltatás értékesítésben való jártasság,(B2B területen) 

• műszaki affinitás, érdeklődés

• Kisebb csapatok irányításában szerzett tapasztalat

• Folyékony angol nyelvtudás, kiváló kommunikációs készség

• Önálló, proaktív munkavégzés

• Jó prezentációs készség

• Excel alapos ismerete

• B kategóriás jogosítvány

Amit nyújtunk:

• Stabil céges háttér

• Folyamatos növekedés, fejlődés, 

• Felelősségteljes munkakör, 

• Stabil alapbér 13. havi fizetés

• Céges autó magánhasználatra is

• Hűségbónusz

• Dinamikus, modern munkakörnyezet

• Wellbeing juttatások

• Célprémium lehetősége

JELENTKEZEM