Feladatok

  • Készletgazdálkodási feladatok: (árubevételezés, készletfigyelés, árufeladás)
  • A kereskedelmi vezető munkájának támogatása (jelentési táblázatok készítése adatszolgáltatásokhoz, termék-adatlapok készítése, stb)
  • Rendelések rögzítése, szállítólevelek, egyéb kísérő dokumentumok (CMR, számlák, stb) készítése
  • Import, export és belföldi fuvarszervezés közúton
  • Élelmiszer címkék fordítása, ellenőrzése, előkészítése
  • Instagram és FB oldalak kezelése

Elvárások

  • Minimum 1 év irodai tapasztalat, kereskedelmi területen
  • Aktív Angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Haladó szintű számítógépes ismeretek (excel, word, power point)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Jó alkalmazkodó- és tanulási képesség
  • Logikus gondolkodásmód, rendszerszemlélet
  • Hatékony és önálló munkaszervezés, lendületes munkavégzés

Előnyt jelent

  • mielőbbi munkakezdés
  • szállítmányozó cégek ismerete
  • grafikai programok alapszintű ismerete (Corel, Photoshop)
  • webshop motorok ismerete (Unas)

Amit kínálunk

· Teljes munkaidős jogviszony
  • Feltörekvő, több mint 10 éves múlttal rendelkező magyar tulajdonú kereskedelmi cég
  • Barátságos, közvetlen csapat
  • Stabil munkahely
  • Szakmai kiállításokon való részvétel

Céginformáció

Családias hangulatú, kis létszámú cégünk 2012-ben jelent meg a hazai FMCG piacon minőségi import édességekkel.
Nemzetközileg ismert és elismert márkákat képviselünk többnyire kizárólagos importőrként Magyarországon.

 

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket fényképes önéletrajzok megküldésével várjuk, fizetési igény megjelöléssel  "Jelentkezem" gombra kattintással várjuk.

JELENTKEZEM