Feladatok

  • Kapcsolattartás a felhasználókkal: szóban, telefonon, e-mailen, bejelentő rendszeren keresztül érkezett problémákban való segítségnyújtás.
  • Felhasználók szakmai támogatása: PC installálás, jogosultságkezelés, belső meetingek technikai támogatása, stb.
  • PC-k és nyomtatók nyilvántartása
  • Riportálás és kapcsolattartás a munkatársakkal
  • Megfelelő feltételek biztosítása az IT rendszer működéséhez
  • A cég számítástechnikai hardver és szoftver parkjának karbantartása, üzemben tartásának megszervezése.
  • Kapcsolattartás, a beszállítókkal, szolgáltatókkal és kivitelezőkkel.
  • A belső folyamatok számítástechnikai    támogatása,        használt         szoftverek jogtisztaságának, adatbiztonságának felügyelete.
  • A cég által használt telefonvonalak és egyéb kommunikációs megoldások üzemeltetése, hiba elhárítása.
  • A vállalat informatikai felhasználóinak eseti és rendszeres támogatása, oktatása.

Elvárások

  • egyetemi vagy főiskolai végzettség IT területen
  • jó kommunikációs készség 
  • precíz, rugalmas és támogató személyiség
  • flexibilitás, fejlődés-orientáltság, csapatjátékos attitűd, szolgáltató hozzáállás
  • kommunikációképes angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • támogató kollégákat, barátságos társaságot
  • teljes munkaidős, hosszú távú határozatlan idejű szerződés

Céginformáció

A Sodexo csoport 1966 óta nyújt különböző szolgáltatásokat és a világ 19. legnagyobb munkáltatójaként 80 országban több, mint 400.000 munkavállalót foglalkoztatunk.

JELENTKEZEM