Architect-jeik fő feladata az új generációs követeléskezelő rendszer fejlesztési feladatainak technikai specifikálása a fejlesztők számára.
Főbb feladatok:
-
Szoros kapcsolattartás az üzleti elemzőkkel, tanácsadókkal
-
Részvétel a szoftver jövőbeli üzleti funkcióit, komponenseit feltáró megbeszéléseken
-
Üzleti elemzők által készített dokumentációk és a UX/UI designer által készített képernyőtervek alapján részletes, adatbázisra is kierjedő technikai specifikáció készítése
-
Folyamatos támogatás nyújtása a fejlesztőknek, az általad készített specifikációval kapcsolatosan felmerülő kérdésekben
-
Üzleti folyamatokhoz szorosan nem kötődő, technikai folyamatok megtervezése (például a rendszer különböző interfész kapcsolatai)
Az állás betöltéséhez szükséges:
-
IT szektorban szerzett 3-5 év releváns tapasztalat, akár fejlesztőként, akár architect-ként
-
Relációs adatbázisok működésének ismerete
-
Konténerizáción alapuló, 3 rétegű alkalmazások ismerete
-
Kreativitás üzleti folyamatok, megoldások tervezéséhez
-
Rendszerszemlélet, rendszerek működésének megértése
-
Biztos számítógép-használat Windows és web alkalmazások terén
-
Szövegszerkesztő és táblázatkezelő (Word és Excel) ismerete
-
Minimum középfokú végzettség
-
Jó kommunikációs készség szóban és írásban
-
Precíz, tömör, érthető írásbeli fogalmazási készség magyar nyelven
-
Nyitott, csapatjátékos hozzáállást várunk: szolidaritást, bizalmat a munkatársakkal szemben, amit cserébe is megkap a jelentkező
-
Ügyek, feladatok napi szintű, rendszeres, el nem maradó monitorozása
-
Elvárás a saját napi munka észszerű szervezése és ennek végrehajtása
-
Kezdeményező, proaktív hozzáállás
Előnyt jelent:
-
Szoftver architect munkakörben szerzett gyakorlat
-
Követeléskezelési tapasztalat
-
Pénzügyi ismeretek, főként a hitelezéshez kötődően
-
Számviteli ismeretek
-
BPMN ismerete
-
Projektszervezetben szerzett munkatapasztalatok
-
Munkaszervező, ticketing rendszerek ismerete
-
Angol nyelvtudás
Amit cserébe kínálnak:
-
Induló fizetés: br.1.200.000 Ft-tól, gyakorlattól függően
-
SZÉP-kártya juttatás
-
Baleset- és életbiztosítás
-
Iskolakezdési támogatás
-
Mentális egészséget támogató program
-
Onboarding, beilleszkedést segítő mentori program
-
Stabil munkakapcsolat jóindulatú, barátságos emberekkel
-
Szolidaritás, empátia a kollégák részéről
-
Közösségi programok (túrák, sport, stb.)
-
Kellemes irodai környezet
-
Komoly szakértelmet lehet szerezni a nagyvállalati pénzügyi informatika terén
-
Heti 1 nap home office, amelyhez a cég eszközöket biztosít
-
Az irodaházban ingyenes kerékpártároló található, és az épületben zuhanyzási lehetőség is van
Munkavégzés pontos helye:
Munkaidő:
-
Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Megbízónk weblapját itt találod:
-
[Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]https://kesmarki.com/
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
-
Megbízónk egy feladat megoldását várja a jelentkezőktől, amit kiküldenek a jelentkező előzetes elbírálását követően. Az írásban visszaérkezett feladatok kiértékelése, pozitív elbírálása után kerülhet sor a szóbeli interjúra.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.