Feladatok

Shoprenter webshop tulajdonosoknak vagy webshop kezelőiknek biztosítunk technikai támogatást hétköznap munkaidőben és hétvégi ügyeleti rendszerben. 
Az ügyfélkapcsolati csapat tagjaként az alábbi felelősségteljes feladatok várnak Rád:
  • Bejövő chatek, telefonhívások, emailek fogadása. Te leszel a cég hangja.
  • Ügyfelek tájékoztatása általános és technikai kérdésekben, webshop funkcióinak működésével kapcsolatban.
  • Technikai problémák diagnosztizálása, ügyféljelentések alapján hibák feltárása és kezelése.
  • A webshopok frontendjén megjelenő hibák azonosítása, megoldása, vagy eszkalálása.
  • Ügyfél igényeinek megfelelően funkciók és modulok testreszabásának, implementálásának támogatása.
  • Ticketek életútjának nyomonkövetése és törekvés a mielőbbi professzionális megoldásra.
  • Együttműködés a fejlesztőkkel az összetettebb hibák megoldásában.
  • A felhasználói visszajelzések továbbítása a termékfejlesztői csapatnak.
  • Részvétel a folyamatos ügyfélélmény fejlesztésében, Shoprenter Akadémia frissítése, ügyféligények értékelése.

Elvárások

  • Ügyfélkapcsolati területen szerzett releváns tapasztalatod van: telefonos és chat-es egyaránt.
  • Gyorsan tanulsz, fogékony vagy az új dolgokra és a rád bízott feladatokat maximális odaadással végzed.
  • Magabiztosan eligazodsz az online felületeken és villámgyorsan gépelsz.
  • Ügyfélcentrikus a gondolkodásmódod és a hozzáállásod.
  • Harmadszorra is kedvesen és megértően írod le ugyanazt.
  • Csapatjátékos vagy.
  • Szereted te magad megoldani a felmerülő problémákat, konfliktusokat.
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudással rendelkezel. Alapvetően magyar ügyfelekkel dolgozunk, de a legjobb tudásanyagokat angol nyelven érhetjük el.

Előnyt jelent

  • Haladó informatikai ismeretekkel rendelkezel, eligazodsz HTML és CSS kódokban (de nem kell kódolnod).
  • Érdekel az ekereskedelem világa, és instant plusz pont ha van tapasztalatod webáruház működtetésében.
  • REST API ismeretek.
  • SQL lekérdezésekben jártas vagy: pl. írtál már többet is.

Amit kínálunk

Versenyképes juttatás: A fizetésedet együtt, a tapasztalataid alapján határozzuk meg. Kompenzációs csomagunk biztosítja, hogy tudj a fontos dolgokra fókuszálni. A fizetés mellett biztosítunk nyelvtanári, coaching támogatást, házon belüli masszőrt, sőt, még fodrászt is. Hozzáférsz továbbá több mint ezer tananyaghoz könyv, ebook, podcast és videó formájában.

Piacvezető termék: Közel 6000 ügyfelünk van Magyarországon, és az ügyfeleink áruházain keresztül realizálódik a teljes magyar internetes kereskedelem több mint 15 százaléka.

Közvetlen csapat: Olyan vezetővel dolgozhatsz, aki naprakész szakmailag, nyitott, segítőkész és kifejezetten jól gondolkodik a világ dolgairól, nagyon inspiráló vele és mellette dolgozni! És ez igaz a Shoprenter 75 fős csapatára is, ami kivételesen elég nagy ahhoz, hogy sokszínű legyen, de még elég kicsi ahhoz is, hogy közvetlen, barátságos légkör legyen, ahol mindenki ismeri a másikat.

Csapatépítők: Aktívan teszünk a csapategység megteremtéséért. Rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket: grillezés, pizzázás, könyvklub, táncos csapatbuli,  kirándulások, ahol garantált a jó hangulat. Ki ne érezné magát jól 75 intelligens, képzett fiatallal?

Fejlődési lehetőség: Rendszeresen szervezünk belső és külső tréningeket szakmai és soft skill témákban. Belépéskor egy átfogó, személyre szabott onboardingot tartunk számodra, hogy mielőbb belevághass a feladataidba. Lesz egy szakmai mentorod is, aki a rendszereink minden részletét megtanítja Neked. Betanulást követően is maximálisan odafigyelünk a kollégáinkra, rendszeresen 1on1 meetingeket tartunk, folyamatos mentorálást biztosítunk és havonta adunk visszajelzést munkádról.

Modern, kényelmes és nyugodt iroda:  Kényelmes, munkát és kikapcsolódást is támogató irodánkban nincs egész nap hangzavar, ami folyton kibillentene a munkából. Elsődleges munkavégzési helynek az irodát tekintjük, különösen az új kollégák esetében, de van lehetőség otthonról is dolgozni. Irodánk a debreceni Kassai úti irodaházban található, ahol kávé, tea, ásványvíz, gyümölcs, vitamin, fodrász és masszőr vár.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Segítünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.

Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít a kereskedőknek: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.

Milyen csapat várja legújabb tagját?
Ügyféltámogatási csapatunkban nincs két egyforma nap, de a legnagyobb pörgés közepette is odafigyelünk a következőkre:

Folyamatosan fejlődünk: mivel az e-kereskedelem világa dinamikusan változik, nekünk is lépést kell tartanunk az újdonságokkal. Csapatunkban emiatt nagy hangsúlyt fektetünk a tanulásra és fejlődésre nemcsak saját szervezésű előadásokkal, workshopokkal, hanem más csapatok bevonásával is.

Elsődleges célunk az ügyfelek segítése: mindent, amit a mindennapjaink során teszünk, azért csináljuk, hogy az ügyfeleinket hozzásegítsük a céljaik megvalósításához. Több ezer webáruház tapasztalata áll már mögöttünk, és ezáltal olyan értékes iránymutatást tudunk adni a webáruház tulajdonosoknak, amivel rengeteg időt és energiát spórolhatnak meg.

Számít a visszajelzésünk: minden csapattal szorosan együttműködünk, legyen szó akár az értékesítőkről, marketingről, fejlesztői vagy backoffice csapatokról. Odafigyelünk az ügyfeleink visszajelzéseire, és felhasználjuk ezeket, hogy a rendszerünket és a működési elveinket is tökélyre fejleszthessük.

Jelentkezés módja

Kiválasztási folyamatunk
Fontosnak tartjuk, hogy tudd mikor mi történik a pályázatoddal, így szeretnék előre tájékoztatni, hogy Te is tudj tervezni:
  1. Add be a jelentkezésed ezen az oldalon keresztül. A CV-dben mindenképpen legyen feltüntetve a fentebb írt követelményekhez illő szakmai tapasztalat.
  2. Önéletrajzod áttanulmányozzuk és ha úgy látjuk, hogy megfelelsz az elsődleges elvárásoknak, szervezünk veled egy rövid online találkozót.
  3. Ha a beszélgetéseken minden közös pontot megtaláltunk, küldünk Neked egy rövid tesztfeladatot.
  4. A tesztfeladat kiértékelését követően a legjobb kitöltőknek szervezünk egy személes találkozót, amely két részből áll. Az első részében lesz egy fél órás gyakorlati teszt, ahol az online felületeken való navigációs képességeid mérjük fel. Ha ezt sikeresen teljesíted, folytatjuk a személyes beszélgetést.
  5. A személyes interjún a jövőbeli vezetőiddel fogsz találkozni. Ezen a beszélgetésen részletesebben beszélgetünk rólad, szakmázunk és mi is mesélünk magunkról. 
  6. Ha minden kihívást teljesítettél és kölcsönös a szimpátia, akkor rövid időn belül ajánlattal fogunk jelentkezni. :)
  7. Ha elfogadod az ajánlatunkat, személyre szabott Onboarding folyamattal várunk.

JELENTKEZEM