IT-hibajelentések, kérdések és változtatási kérések kezelése.Ügyfél támogatása telefonon és írásban.Hibajegyek kezelése, ellenőrzése és irányítása.Kapcsolattartás az ügyfelek és a második szintű támogatást végző kollégákkal, szolgáltatási jegyek figyelemmel kísérése.Tudásbázis rendszeres frissítése és karbantartása. Elvárások / RequirementsFelsőfokú német és középszintű angol nyelvtudás szükséges. További nyelvek ismerete, például portugál, francia, spanyol vagy olasz nyelven, előnyt jelent!Legalább 2 év tapasztalat first level IT-támogatásban.Szolgáltatásorientált szemlélet, pontosság és elkötelezettség. Előnyt jelent: MS Office alkalmazások ismerete.Releváns IT-szakképzés (IT-tanuló, szakiskola vagy hálózati technológia területén végzett műszaki főiskolai képzés stb.). Amit nyújtunk / Benefits50% Home OfficeEgészségbiztosításBejárás támogatásCafeteria
JELENTKEZEM