Partnercégünk több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.Feladatok:Tipikus felhasználó támogatásBeérkező jegyek diszpécselése és visszaméréseTelefonos és távsegítségnyújtásMicrosoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálásaIncidensek és problémák kezeléseMunkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítéseBetanulási folyamatot követően részvétel a készenlét ellátással kapcsolatos feladatokbanElvárások:Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszonyMérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirányKözépfokú angol nyelvtudásBetöltött 18. életév Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalatProaktivitásElőnyt jelent:Alapvető Linux, Powershell vagy Azure Cloud ismeretekInformatikai hardware ismeretB kategóriás jogosítványAmennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.
JELENTKEZEM