Feladatok

  • számlázás, pénztár kezelése
  • bejövő, kimenő utalások kezelése
  • kintlevőség nyomon követése
  • könyvelővel való kapcsolattartás
  • webes megrendelések visszaigazolása, ügyfelekkel történő egyeztetés
  • munkaügyi dokumentumok naprakészen tartása és adatszolgáltatás bérszámfejtéshez
  • általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • cégvezető munkájának adminisztratív támogatása
  • pályázati dokumentáció kezelése és koordinálása
  • cég működésével kapcsolatos egyéb ügyintézés
  • pénzügyi asszisztens munkájának felügyelete

Elvárások

  • precíz, önálló munkavégzés
  • megbízhatóság
  • jó kommunikációs készség
  • jó problémamegoldó képesség
  • MS Office ismerete és magabiztos használata

Előnyt jelent

  • pénzügyi és adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
  • felsőfokú végzettség
  • középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • hosszútávú, stabil munkahely
  • változatos, kihívást jelentő feladat
  • támogató csapat és fejlődési lehetőség

Céginformáció

Dinamikusan fejlődő cégcsoportunk jelenleg 4 céget foglal magába, több mint 20 éves múlttal rendelkezik az állatorvosi piacon. Főbb profilunk állatorvosi laborszolgáltatás nyújtása állatorvosi rendelők számára, illetve állatorvosi műszerek forgalmazása hazai és környező országok részére, de ezen kívül felsőszintű oktatási tevékenységet is végzünk.

Jelentkezés módja

A 'Jelentkezem' gombra kattintás után csatolja önéletrajzát.

JELENTKEZEM


Cégnév: Vet-Med-Labor Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: