Feladatok

Ügyfél kapcsolattartás, szolgáltatási időpontok egyeztetése, szervezése. Irodai céges telefon kezelése feladatok szétosztása.
Számlázás, Crm ügyfélkezelés, céges számlák adminisztrálása, könyvelés összekészítése, munkavállalók adminisztratív feladatainak ellátása
Hatósági felületeken adminisztrálás pl: EKR, Eépítési napló vezetés
Irodai és céges iratok rendszerezése, céges autók adminisztratív ügyintézése
Raktárkészlet nyilvántartása, eszközök anyagok rendelése. Munkaterület és telephely közti napközbeni anyagkiszállítás.
Beszállítókkal kapcsolat tartás

 

Elvárások

Jó kommunikációs képesség, önálló munkavégzés, számítógépes ismeretek, csapatban való beilleszkedés.
Működési rendszer átlátása önálló szervező képesség.
Középfokú végzettség.
B kategóriás jogosítvány, magabiztos autóhasználat. 

Előnyt jelent

Műszaki fogékonyság, számviteli tapasztalat, 

Amit kínálunk

Heti 5 napos munkarend, Szabad hétvége, Jogtiszta bejelentett bér, fix fizetés, Céges autó magánhasználattal, megfelelő komforttal rendelkező iroda, kényelmes munkavégzés. 
Fiatalos lendületes csapat.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk 10 éve alakult, főként klímarendszerek kiépítésével foglalkozik közületi valamint lakossági ügyfelek részére. Ezen felül biztonságtechnikai rendszerek kiépítésével, épületlakatos feladatok kivitelezésével kapumozgató rendszerekkel és okos ház rendszerek kiépítésével szerepel a szolgáltatási piacon. 
Cégünk dolgozói létszáma 7-12 fő.  

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajz / pár mondatos bemutatkozás

JELENTKEZEM


Cégnév: CA Solution Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: