• felügyeli Parterünk és a szolgáltatók közötti dokumentációk áramlását
  • kereskedelmi és szállítási dokumentációkkal kapcsolatos kérdés esetén együttműködik a szolgáltatókkal
  • ellenőrzi és biztosítja az import-export ügyintézéshez szükséges dokumentációkat
  • külső vagy belső vizsgálatok esetén előkészíti a szükséges adatokat és okmányokat, valamint közreműködik a vizsgálaton
  • határidőre pontosan elkészíti a riportokat és kimutatásokat
  • kapcsolatot tart a külső vám- és logisztikai szolgáltatókkal, valamint társosztályokkal és illetékes hatóságokkal

Elvárások:

• felsőfokú végzettség
• legalább 1 éves logisztikai területen szerzett munkatapasztalat
• erős magabiztos angol nyelvtudás /napi szinten használni kell írásban és szóban egyaránt
• aktív számítógépes jártasság (MS Office, kiemelten Excel, BI )
• hatékonyan és precízen dolgozik

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk biztosítja a családjuk és otthonuk díszítéséhez szükséges termékeket. Több mint 20 év kemény munkája után a legnépszerűbb gyermekruházat-kiskereskedővé és a lakberendezési termékek vezető szállítójává vált a legtöbb európai országban, ahol tevékenykedik. Ezért üzleteiket minden hónapban több tízmillió vásárló keresi fel. 

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>versenyképes juttatási csomagot</li> <li>remek szakmai fejlődési lehetőséget</li> <li>akár
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: