Feladatok

  • az ügyvezetés napi munkájának támogatása
  • az iroda napi működésének adminisztratív és operatív támogatása;
  • számlaforgalom iktatása, feldolgozása;
  • irodai beszerzések intézése;
  • munkaügyi adminisztratív feladatok ellátása;
  • kimutatások, összegzések készítése Excelben;
  • vendégek fogadása;
  • rendezvényszervezési asszisztencia;
  • egyéb irodai asszisztensi feladatok ellátása;

Elvárások

  • alapszíntű angol nyelvismeret (számlák ügyintézéséhez)

Előnyt jelent

  • munkatapasztalat hasonló munkakörben;
  • angol középfokú nyelvtudás;
  • előny, ha korábban már dolgoztál nonprofit szervezetnél;

Amit kínálunk

  • szabad hétvége, betartott munkaidő;
  • megfelelő bérezés;
  • pénteki távmunkavégzés;

Céginformáció

  • Az Axioma Központ egy keresztény agytröszt, amelynek célja, hogy a hit és értelem talaján állva kutatási, oktatási és média tevékenységgel gyakoroljon hatást a társadalomra. Célunk az egyéni és társadalmi kiteljesedés, az emberi méltóság védelme, valamint a közjó előmozdítása.
  • Munkavégzés kezdetének várható időpontja: 2025. februártól
  • Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület Keleti Károly utca. 

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja angol vagy magyar nyelvű önéletrajzát, illetve egy rövid motivációs levelet azzal kapcsolatban, hogy miért lenne vonzó egy keresztény hitalapú közösségben dolgozni. 

JELENTKEZEM


Cégnév: Axióma Kulturális Alapítvány
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: