Feladatok

  • az ügyvezetés napi munkájának támogatása
  • az iroda napi működésének adminisztratív és operatív támogatása;
  • számlaforgalom iktatása, feldolgozása;
  • irodai beszerzések intézése;
  • munkaügyi adminisztratív feladatok ellátása;
  • kimutatások, összegzések készítése Excelben;
  • vendégek fogadása;
  • rendezvényszervezési asszisztencia;
  • egyéb irodai asszisztensi feladatok ellátása;

Elvárások

  • alapszíntű angol nyelvismeret (számlák ügyintézéséhez)

Előnyt jelent

  • munkatapasztalat hasonló munkakörben;
  • angol középfokú nyelvtudás;
  • előny, ha korábban már dolgoztál nonprofit szervezetnél;

Amit kínálunk

  • szabad hétvége, betartott munkaidő;
  • megfelelő bérezés;
  • pénteki távmunkavégzés;

Céginformáció

  • Az Axioma Központ egy keresztény agytröszt, amelynek célja, hogy a hit és értelem talaján állva kutatási, oktatási és média tevékenységgel gyakoroljon hatást a társadalomra. Célunk az egyéni és társadalmi kiteljesedés, az emberi méltóság védelme, valamint a közjó előmozdítása.
  • Munkavégzés kezdetének várható időpontja: 2025. februártól
  • Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület Keleti Károly utca. 

Jelentkezés módja

Kérjük csatolja angol vagy magyar nyelvű önéletrajzát, illetve egy rövid motivációs levelet azzal kapcsolatban, hogy miért lenne vonzó egy keresztény hitalapú közösségben dolgozni. 

JELENTKEZEM