Piacvezető építőipari partnerünk csapatába keresünk kollégát „Irodai asszisztens” pozícióba, budapesti munkavégzéssel.
Ha legalább erős középfokon beszélsz angolul, szívesen dolgoznál egy pörgős pozícióban, akkor jelentkezz alábbi lehetőségünkre!
Miről szól a pozíció

  • Általános adminisztratív, operatív feladatok, együttműködés a vezetőkkel, projektmenedzserekkel
  • Számlák kiállítása, továbbítása a könyvelés felé
  • HR adminisztráció, aktív részvétel a toborzás-kiválasztás folyamatában
  • Vendégek fogadása, kiszolgálása
  • Utazások, meetingek szervezése, szállások foglalása
  • Iroda berendezésének támogatása

Az ideális jelölt 

  • Legalább 1-2 év adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • Office Word és Excel ismerete felhasználói szinten 
  • Önálló, határozott, jó megjelenésű, talpraesett, kedves személyiség
  • Erős középfokú angol nyelvtudás 
  • Nyugodt, barátságos személyiség
  • Azonnali munkakezdés előnyt jelent

Mit ajánl neked a cég

  • Családias mégis stabil háttér
  • Segítőkész, rugalmas csapat
  • Tanulási lehetőség a szakmában

A következő lépésHa szimpatikus a lehetőség küldd el nekünk frissített, magyar vagy angol nyelvű önéletrajzod a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

JELENTKEZEM


Cégnév: Hays Czech Republic
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: