A Tápió Travel Kft. ceglédi telephelyére munkatársat keres irodai adminisztrátor-KÖKIR ügyintéző munkakörbe.
FŐBB FELADATOK:
- irodai adminisztráció ellátása
- KÖKIR ügyintézés (amennyiben nincs meg a megfelelő végzettség, úgy beiskolázzuk a jelentkezöt)
- vezető támogatása
- pénzügyi és könyvelési folyamatok támogatása
- számlázás, házi pénztár kezelése (nem pénztárgép!)
- dokumentum és adatbáziskezelés
- egyéb ad-hoc jellegü feladatok
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- 1-2 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció területén
- KÖKIR ügyintézői képesítés és gyakorlat előnyt jelent
- magabiztos számítógépes ismeret (MS Office)
- alapvető pénzügyi ismeretek
- kiemelkedő ügyfélszolgálati készség, udvarias és segítőkész hozzáállás
- önálló, megbízható, precíz és pontos munkavégzés
- idegen nyelv ismerete előnyt jelent
Fényképes önéletrajzot a "Jelentkezem" gombra kattintva, fizetési igény megjelölésével várjuk.