A Tápió Travel Kft. ceglédi telephelyére munkatársat keres irodai adminisztrátor-KÖKIR ügyintéző munkakörbe.

FŐBB FELADATOK:

  • irodai adminisztráció ellátása
  • KÖKIR ügyintézés (amennyiben nincs meg a megfelelő végzettség, úgy beiskolázzuk a jelentkezöt)
  • vezető támogatása
  • pénzügyi és könyvelési folyamatok támogatása
  • számlázás, házi pénztár kezelése (nem pénztárgép!)
  • dokumentum és adatbáziskezelés
  • egyéb ad-hoc jellegü feladatok

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • 1-2 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció területén
  • KÖKIR ügyintézői képesítés és gyakorlat előnyt jelent
  • magabiztos számítógépes ismeret (MS Office)
  • alapvető pénzügyi ismeretek
  • kiemelkedő ügyfélszolgálati készség, udvarias és segítőkész hozzáállás
  • önálló, megbízható, precíz és pontos munkavégzés
  • idegen nyelv ismerete előnyt jelent

Fényképes önéletrajzot a "Jelentkezem" gombra kattintva, fizetési igény megjelölésével várjuk.

JELENTKEZEM


Cégnév: Tápió Travel Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: