Feladatok

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  - postai küldemények érkeztetése; - az elektronikus és papíralapú tértivevények kezelése; - kimenő levelek postai úton történő továbbítása, a feladójegyzékek ellenőrzése; - kapcsolattartás a Magyar Postával, küldeményekkel kapcsolatos reklamációk, megkeresések intézése; - közreműködés a POSZEIDON (EKEIDR) Irat- és Dokumentumkezelő rendszer verzió frissítéseinek nyomon követésében, a rendszerben végrehajtott változások ellenőrzésében; - közreműködés a dokumentumkezelési szakterületet érintő szabályozók felülvizsgálatában, a módosítások előkészítésében és felterjesztésében; - közreműködés az irattári feladatok ellátásában a jogszabályok és belső szabályozók előírásai szerint; - közreműködés az iratanyagok évenkénti felülvizsgálatában, a selejtezhető és a Magyar Nemzeti Levéltárnak átadható iratokról jegyzék készítésében, valamint a selejtezhető iratok megsemmisítésre való előkészítésében.

Elvárások

Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
  Büntetlen előélet
  Cselekvőképesség
  Magyar állampolgárság
  Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
  4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Egyéb végzettség, - középfokú végzettség
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
  Nyilatkozat arról, hogy 2019. március 1. napját követően részesült-e a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 285. § (9) bekezdésében foglaltak, valamint a 112. § (12) és (14) bekezdés szerinti felmentésben, illetve végkielégítésben.

Előnyt jelent

A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?:  Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?:  Nem
Egyéb pályázati előnyök:
  - POSZEIDON (EKEIDR) Irat és Dokumentumkezelő rendszer ismerete;
  - Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Office csomag, különösen Word, Excel, Outlook);
  - Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  - Levéltári kezelő/iratkezelő-irattáros végezettség,
  - Irattározáshoz kapcsolódó feladatok lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat,
  - A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák: jó problémamegoldó képesség; hatékony, precíz és megbízható munkavégzés; terhelhetőség; kezdeményezőkészség; együttműködési készség; önálló munkavégzés.

Amit kínálunk

  • A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók. Az illetménymegállapítás egyedileg történik. A próbaidő 4 hónap. A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

Céginformáció

A Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő célja, hogy ügyfél-, és szolgáltatáscentrikus, hatékony és eredményes kormányzati háttérintézményként működjön a Kulturális és Innovációs Minisztérium szakpolitikai feladatainak végrehajtása során.

Jelentkezés módja

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  A Kjt. 20/A.§ (5) bekezdés b) pontja alapján a pályázó a pályázathoz csatolja arról szóló nyilatkozatát, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
  Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
  Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány csatolása sikeres pályázat esetén
  Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
  végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

JELENTKEZEM