Feladatok

  • 2-4 fő munkavállaló irányítása;
  • ingatlan portfóliókezeléssel kapcsolatos általános adminisztrációs feladatok koordinálása:
    • ajánlatok készítése és elemzése;
    • szerződések és beszerzések kezelése;
    • ingatlanértékesítési és bérbeadási döntések előkészítése, előterjesztése, menedzselése és nyomon követesé;
    • hatóságokkal és közmű szolgáltatókkal való kapcsolattartás;

 

  • ingatlan portfólióval kapcsolatos nyilvántartási feladatok:
    • a portfólió elemek teljeskörű dokumentumainak feldolgozása, kezelése és nyilvántartása, szoros együttműködésben a létesítménymenedzsmenttel;

 

  • közreműködés a társaság ingatlan stratégiájának rendszeres felülvizsgálatában és végrehajtásában, összehangolva az ingatlanhasznosítási és a létesítménymenedzsment feladatokat.

Elvárások

  • egyetemi vagy főiskolai végzettség – műszaki/gazdasági/jogi területen;
  • minimum 5 év szakmai tapasztalat;
  • felhasználói szintű számítógép kezelés;
  • jó elemző és problémamegoldó képesség;
  • csapatmunkában való tapasztalat, terhelhetőség;
  • kiváló kommunikációs képesség;
  • vezetői attitűd.

Előnyt jelent

  • angol vagy orosz alapszintű nyelvismeret;
  • költségvetés készítő program ismerete.

Amit kínálunk

  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • juttatások;
  • munkavégzéshez szükséges laptop, mobiltelefon;
  • fiatal, dinamikus csapat, jó munkahelyi légkör.

 

Munkavégzés helye:
Budapest

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM