ingatlan portfóliókezeléssel kapcsolatos általános adminisztrációs feladatok koordinálása:
ajánlatok készítése és elemzése;
szerződések és beszerzések kezelése;
ingatlanértékesítési és bérbeadási döntések előkészítése, előterjesztése, menedzselése és nyomon követesé;
hatóságokkal és közmű szolgáltatókkal való kapcsolattartás;
ingatlan portfólióval kapcsolatos nyilvántartási feladatok:
a portfólió elemek teljeskörű dokumentumainak feldolgozása, kezelése és nyilvántartása, szoros együttműködésben a létesítménymenedzsmenttel;
közreműködés a társaság ingatlan stratégiájának rendszeres felülvizsgálatában és végrehajtásában, összehangolva az ingatlanhasznosítási és a létesítménymenedzsment feladatokat.
Elvárások
egyetemi vagy főiskolai végzettség – műszaki/gazdasági/jogi területen;
minimum 5 év szakmai tapasztalat;
felhasználói szintű számítógép kezelés;
jó elemző és problémamegoldó képesség;
csapatmunkában való tapasztalat, terhelhetőség;
kiváló kommunikációs képesség;
vezetői attitűd.
Előnyt jelent
angol vagy orosz alapszintű nyelvismeret;
költségvetés készítő program ismerete.
Amit kínálunk
szakmai fejlődési lehetőség;
versenyképes jövedelem;
juttatások;
munkavégzéshez szükséges laptop, mobiltelefon;
fiatal, dinamikus csapat, jó munkahelyi légkör.
Munkavégzés helye: Budapest
Jelentkezés módja
A jelentkezem gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.