Feladatok
• Ipari ingatlanok, lakások, szépségszalon bérbeadásával kapcsolatos teljes körű ügyintézés (meglévő vevők ügyeinek kezelése, szerződések kötése, ártárgyalások lebonyolítása, új bérlők felkutatása, lakások bemutatása, hivatali ügyek intézése, építőanyagok, eszközök árajánlatainak bekérése és elbírálása).
• A cég ügyeivel és a telephelyek ügyeivel adminisztrációval kapcsolatos napi szintű feladatok elvégzése.
• Amennyiben átlátod a cég működését, feladatköröd bővülhet akár karbantartási/marketing/jogi/pénzügyi irányba is megbeszélést követően.
• Későbbiek során teljes ingatlanportfólió kezelése.
Elvárások
- Talpraesett, felelősségteljes és rugalmas a munkavégzésben
- Szolgáltató szemléletmóddal rendelkező személyiség
- Motivált a célok elérésében
- Tanulásra nyitott és fejlődésorientált
Előnyt jelent
• Ingatlanpiaci tapasztalat vagy korábbi tapasztalat ingatlanértékesítésben
Amit kínálunk
• Tanulási lehetőség egy sikeres nagyvállalkozótól
• Hosszú távú fejlődési és üzleti együttműködési lehetőség
Céginformáció
A Kaptár munkaerőkölcsönzéssel, munkaerő-közvetítéssel és kiskereskedelmi kisegítő szolgáltatásokkal foglalkozik első sorban Németországban és Hollandiában, másodsorban Ausztriában és Magyarországon. Ez egy folyamatosan mozgásban lévő és fejlődő közösség. Szorgalmas és hatékony munkával igyekszünk értéket teremteni számos élőmunkaerő igényes területen.
Ha szívesen részt vennél ingatlanok kezelésében, magabiztosan kezeled az adminisztrációs feladatokat, valamint talpraesett és nyitott személyiség vagy, akkor várjuk jelentkezésed! Csatlakozz hozzánk Ingatlangazdálkodási ügyintézőként, és alakítsd te is a jövő ingatlanpiacát!
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra történő kattintás után kérem csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.