Gumiabroncs gyártással foglalkozó nemzetközi partnerünk csapatába keresünk HR Menedzser munkatársat .Munkakörhöz tartozó feladatok:A vállalati HR szervezés, stratégiai tervezés (bérrendszer és kompenzációs rendszer tervezése, HR hatékonyság tervezés) HR adminisztráció és HR kontrolling irányítása, új riportok kialakítása.HR szabályzatok kialakítása és végrehajtása, HR policy-k kialakítása.HR mutatószámok figyelése, eltérések jelzése a HR vezető részére.A teljes toborzás irányítása, koordinálása (fizikai és szellemi munkakörök,magyar és külföldi munkavállalók, munkaerő kölcsönzés)Kapcsolattartás munkaerő közvetítőkkel és személyzeti tanácsadókkal.A cég képviselete állásbörzéken, nyílt napokon, toborzó rendezvényeken.Külső és belső képzések szervezése.Karrierprogramok, management tréningek összeállítása, lebonyolítása..Management beszámolók készítése (angol nyelven)Elvárások:Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy HR).Magabiztos EXCEL használat.Kommunikációképes angol nyelvtudás.Előny:Multinacionális nagyvállalatnál szerzett releváns tapasztalatSAP HR modul ismereteNEXON ismeretAmit partnerünk kínál:Megegyezés szerinti alapbérCafeteria nettó 200.000Ft/év (SZÉP kártya)16.500Ft étkezési támogatás havonta (SZÉP kártya)Ingyenes céges buszjáratok (Budapestről is)Bejárási támogatás saját gépkocsi esetén: 50Ft/kmHome Office lehetőség kizárólag covid idején Fix munkaidő (08:00 - 16:40, pénteken 15:50, 30 perc ebédidő)
JELENTKEZEM