Gumiabroncs gyártással foglalkozó nemzetközi partnerünk csapatába keresünk HR Menedzser munkatársat
a HR adminisztráció,bérszámfejtés területére.
Munkakörhöz tartozó feladatok:
Vállalati HR szervezés és stratégiai tervezés.(Bérrendszer,kompenzációs rendszer,HR hatékonyság)
Személyzeti adatok kontrollingja és bérköltségének tervezése.
Bérszámfejtés irányítása és felügyelete.
HR szabályzatok és HR policy-k kialakítása
Mutatószámok figyelése, eltérés esetén továbbítás a vezető felé.
Angol nyelvű prezentációk és belső hirdetmények készítése.
Elvárások:
Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy HR).
Bérszámfejtési ismeretek.
Magabiztos EXCEL használat.
Kommunikációképes angol nyelvtudás.
Előny:
Multinacionális nagyvállalatnál szerzett releváns tapasztalat
SAP HR modul ismerete
NEXON ismeret
Amit partnerünk kínál:
Megegyezés szerinti alapbér
Cafeteria nettó 200.000Ft/év (SZÉP kártya)
16.500Ft étkezési támogatás havonta (SZÉP kártya)
Ingyenes céges buszjáratok (Budapestről is)
Igény esetén térítésmentes szálláslehetőség saját 3*-os szállón
Bejárási támogatás saját gépkocsi esetén: 50Ft/km
Home Office lehetőség kizárólag covid idején
Fix munkaidő (08:00 - 16:40, pénteken 15:50, 30 perc ebédidő)
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.