Gumiabroncs gyártással foglalkozó nemzetközi partnerünk csapatába keresünk HR Menedzser munkatársat 

a  HR adminisztráció,bérszámfejtés területére.

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Vállalati HR szervezés és stratégiai tervezés.(Bérrendszer,kompenzációs rendszer,HR hatékonyság)

  • Személyzeti adatok kontrollingja és bérköltségének tervezése.

  • Bérszámfejtés irányítása és felügyelete.

  • HR szabályzatok és HR policy-k kialakítása

  • Mutatószámok figyelése, eltérés esetén továbbítás a vezető felé.

  • Angol nyelvű prezentációk és belső hirdetmények készítése.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy HR).

  • Bérszámfejtési ismeretek.

  • Magabiztos EXCEL használat.

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás.

Előny:

  • Multinacionális nagyvállalatnál szerzett releváns tapasztalat

  • SAP HR modul ismerete

  • NEXON ismeret

Amit partnerünk kínál:

  • Megegyezés szerinti alapbér

  • Cafeteria nettó 200.000Ft/év (SZÉP kártya)

  • 16.500Ft étkezési támogatás havonta (SZÉP kártya)

  • Ingyenes céges buszjáratok (Budapestről is)

  • Igény esetén térítésmentes szálláslehetőség saját 3*-os szállón

  • Bejárási támogatás saját gépkocsi esetén: 50Ft/km

  • Home Office lehetőség kizárólag covid idején 

  • Fix munkaidő (08:00 - 16:40, pénteken 15:50, 30 perc ebédidő)

JELENTKEZEM