Higiéniai és biztonsági szabályok szigorú ellenőrzése és betartatása
A szobaasszonyok munkájának folyamatos nyomonkövetése és támogatása
Munkatársak motiválása, fejlődésének segítése a kiváló teljesítmény érdekében
Naprakész tudás a szálloda szolgáltatásaival, információival kapcsolatban
Az előírt minőségi elvárások teljesítése; vendégpanaszok kezelése
Raktárak, szükséges eszközök ellenőrzése, nyilvántartásának kezelése
Együttműködés a felsővezetővel; az általa adott feladatok teljesítése
A részleg adminisztratív feladatainak ellátása (két műszakban)
Elvárások
Vezetői tapasztalat
Adminisztrációban szerzett tapasztalat
Határozottság, következetesség
Jó szervező- és önálló problémamegoldó készség
Ápoltság, igényes megjelenés
Udvarias magatartás, vendégorientált gondolkodás
Igényes, pontos és precíz munkavégzés
Nyitott, barátságos személyiség
Rugalmasság
Terhelhetőség
Társalgási szintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent
4-5 csillagos szállodában szerzett tapasztalat
Külföldön, vagy hajón szerzett tapasztalat
Orosz/ukrán nyelv ismerete
Amit kínálunk
Hazai és nemzetközi fejlődési lehetőség
Hosszú távú munkalehetőség, előrelépési lehetőség
Cafeteria 3 hónap után; (Szép kártya, sport- és kultúra belépő, pénztári tagdíj hozzájárulás, stb.)
13. havi bónusz
Kedvezmény a szálloda kiszolgálóegységeiben és partnereknél
Kedvezményes fogászati ellátás
Képdiagnosztikai és egynapos sebészeti kedvezményes ellátás
Változatos személyzeti juttatások: dolgozói programok és elismerések
Ingyenes étkezési lehetőség
Ötcsillagos munkahelyi környezet
Munkaruha biztosítása és tisztíttatása
Dolgozói kedvezményes szálláslehetőség a világ bármely Kempinski és Global Hotel Alliance szállodájában, valamint további dolgozói kedvezmények belföldi partner szállodáknál
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Zuhanyzási lehetőség
Céges rendezvények
Kerékpártároló
Ingyen reggeli
Ingyen ebéd
Munkaruha
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva kérünk, hogy csatold magyar és/vagy angol nyelvű fényképes önéletrajzodat!