Feladatok

Az Alapítvány székhelyének és telephelyeinek ingatlanüzemeltetésében való operatív közreműködés az alábbiak szerint:

  • Az ingatlanok üzemeltetésével, a különböző rendezvények lebonyolításával kapcsolatos teendők szervezése és ellátása.
  • Az üzemeltetés során fellépő kisebb javítási és karbantartási munkák elvégzése.
  • Közreműködik az anyagmegrendelés és eszközbeszerzés előkészítésében, ellátásában.
  • Közreműködik a gépek és berendezések állagmegóvásában, felügyeli azok folyamatos működését és üzemképességét.
  • Ellátja a közüzemi mérőórák havi leolvasását és a kapcsolódó adatszolgáltatást.
  • Az üzemeltetési feladatok ellátása érdekében együttműködik a takarítókkal, udvaros, portás munkatársakkal, szükség esetén segíti azok munkáját. 
  • Közreműködik a rendezvények technikai feltételeinek biztosításában (berendezés, projektor, videomagnó, tv, írásvetítő, stb. kihelyezése) és a program lebonyolítása során rendelkezésre áll, garantálja a közönségforgalmi területek biztonságát és tisztaságát, folyamatosan ellenőrzve a takarítószemélyzet munkáját.
  • A terembérlethez kapcsolódóan a bérlő levonulását megelőzően ellenőrzi, hogy az igénybe vett területen és a berendezési tárgyakban nem keletkezett-e kár. Amennyiben igen, a kárrendezés érdekében intézkedik a kárfelvételről.
  • Betartja és betartatja a munkavédelmi, baleseti - tűzrendészeti előírásokat. Az ilyen jellegű meghibásodás esetén soron kívül gondoskodik a hibaelhárításról.

Elvárások

  • Megbízható, felelősségteljes munkavégzés
  • Önálló munkavégzés, csapatszellem, rugalmasság
  • Megoldás-centrikus szemlélet, proaktivitás, új szituációkhoz való gyors alkalmazkodóképesség
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség

Előnyt jelent

  • Középfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány
  • Jó fizikai állóképesség
  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • Műszaki végzettség

Amit kínálunk

  • Alkalmazotti jogviszony. Teljes munkaidő. Kezdéskor egy éves határozott, majd határozatlan idejű szerződéssel
  • Munkarend a rendezvényekhez igazodva, váltakozó műszakban, heti 40 órában
  • A próbaidőt követően az alapbéren felül SZÉP kártya juttatás
  • Egy családias és jó hangulatú csapat tagjává válhat
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely

Céginformáció

A Postakürt Alapítvány gondnok munkatársat keres teljes munkaidőben, változó munkarendben, az Alapítvány által üzemeltetett Benczúr Ház Rendezvényházba, és az fenntartásában lévő budapesti és vidéki postamúzeumi kiállítóhelyek üzemeltetési feladataiba történő közreműködésre.
Rendezvényházunk kínálatában rangos művészek fellépése mellett, számtalan gyerekprogram is megtalálható, melyet munkatársaink kedvezményesen, vagy akár ingyen is látogathatnak.
Ha kulturált és békés környezetben szeretne dolgozni, nálunk biztosan jól fogja érezni magát.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet magyar nyelvű, fényképes önéletrajz megküldésével a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Azonnali kezdéssel, bérezés megegyezés szerint.
 

JELENTKEZEM