Feladatok

  • ügyfélmegkeresések fogadása telefonon, e-mailen
  • ügyfelek tájékoztatása, segítése, autómentés és csereautó leszervezése
  • adatok és információk rögzítése a vállalati rendszerben
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel és szolgáltatókkal

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség, érettségi
  • angol vagy német aktív, társalgási nyelvtudás
  • ügyfélkapcsolati/ügyfélszolgálati/contact center tapasztalat
  • gépjármű vagy assistance szolgáltatás területen szerzett tapasztalat előny
  • kiváló kommunikációs és jó problémamegoldó képesség
  • ügyfélcentrikus hozzáállás
  • megbízható és önálló munkavégzés
  • tanulási képesség, fejlődés iránti vágy

Előnyt jelent

  • gépjármű vagy assistance szolgáltatás területen szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • tematikus betanulás, elméleti és gyakorlati képzés
  • professzionális vállalati rendszerek és folyamatok
  • fejlődési és előrelépési lehetőség
  • 4-5 hónap után hibrid munkavégzés (heti 1-2 nap iroda)

Céginformáció

Nemzetközi szolgáltató vállalat bővíti magyarországi csapatát és új kollégát keres az alábbi pozícióba

JELENTKEZEM