Feladatok

  • a garanciális vevői reklamációkkal kapcsolatos KPI-ok elérésére való törekvés, eltérés esetén a területre vonatkozó korrekciós intézkedésekben, javaslatok kidolgozásában való részvétel
  • a vevőktől érkező reklamációk szakszerű kezelése, folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel
  • 8D riportok menedzselése, az akciók összefogása és dokumentálása
  • a reklamációk kapcsán hozott intézkedések határidejének folyamatos nyomon követése
  • vevői elégedettség elérése és a költségek/garanciális kockázatok csökkentése
  • dokumentációk, riportok és kimutatások, elkészítése és naprakész vezetése
  • vevői auditokon való részvétel

Elvárások

  • felsőfokú végzettség
  • minőségirányításban szerzett legalább 2-3 év szerzett tapasztalat
  • tárgyalóképes angol vagy német nyelvtudás

Előnyt jelent

  • autóiparban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • jelenléti bónusz
  • 13. havi juttatás
  • hűségprémium
  • bejárási támogatás, ingyenes céges buszjáratok
  • lakhatási támogatás
  • céges rendezvények

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Céges busz

JELENTKEZEM