Feladatok

  • Fizikai hozzáférést kontrolláló és egyéb biztonsági rendszerek üzemeltetésének felügyelete, kivételek, eltérések rögzítése, meghibásodások javításának intézése; eszkalációk lebonyolítása, rendszeres felülvizsgálatok elvégzése;
  • Belépőkártya kezelési folyamatok működtetése (rendelések indítása, kiadás, visszavonás, felülvizsgálatok lebonyolítása);
  • Részvétel a fizikai- és személybiztonsági folyamatok és szabályzatok kidolgozásában, felülvizsgálatában;
  • Kockázatelemzések kezdeményezése, előkészítése és részvétel azok értékelésben
  • Incidenskezelési folyamatok működtetése;
  • Biztonságtudatosságot növelő akciók, oktatási anyagok kidolgozásában való részvétel, és azok lebonyolítása;
  • A fizikai biztonság és vagyonvédelem témákkal kapcsolatos riportok kidolgozása és rendszeres elkészítése
  • A társosztályokkal való aktív együttműködés a fizikai biztonságot érintő témakörök és ezek zavartalan megoldásának érdekében;
  • Fizikai biztonsághoz és a működtetett rendszerekhez kapcsolódó adatok, eredmények adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása;
  • A vonatkozó riportok, statisztikák elkészítése és elemzése;
  • Kapcsolattartás a külső partnerekkel és beszállítókkal a fizikai biztonsági területhez kapcsolódóan.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség;
  • A fizikai biztonság körében szerzett min. 3 éves szakmai tapasztalat;
  • A bankbiztonsági rendszerek terén való jártasság;
  • Biztonságtudatos gondolkodásmód;
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség;
  • Minőségi munkavégzés, gyorsaság, precizitás, terhelhetőség;
  • Önálló munkavégzés, a társterületekkel történő hatékony, önálló kommunikáció;
  • B kategóriás jogosítvány mellett vezetési tapasztalatod is van;
  • Büntetlen előélet;
  • Megbízhatóság;
  • Csapatmunka, proaktivitás.

Előnyt jelent

  • Biztonságtechnikai mérnök, villamosmérnök végzettséggel rendelkezel;
  • Biztonságtechnikai rendszertelepítő jogosultság;
  • Hasonló munkakörben szerzett több mint 5 éves munkatapasztalat;
  • Tűzvédelmi szakvizsga (képesítés);
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás;

Kívánt jellemvonások:
  • Megbízható, felelősségteljes;
  • Precíz, hatékony a probléma és konfliktuskezelésben;
  • Motivált, szereti a szakmáját;
  • Jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készséggel rendelkezik;
  • Etikus, toleráns, magas erkölcsi normák szerint él;
  • Érzékeny a társadalmi és civil ügyek iránt.

Amit kínálunk

  • Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
  • Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
  • Kellemes és kulturált munkakörnyezet;
  • Home office lehetőség (heti 2 munkanap);
  • Lehetőség a tudatos pénzügyi szemlélet elterjesztésére.
  • Cafetéria, Élet- és egészségbiztosítás, csapatépítők, dolgozói masszázs.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen reggeli
  • Masszázs

Céginformáció

Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
  • Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
  • A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
  • 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.
  • 2023. évben Üzleti Etikai Díjat kaptunk.

A MagNet Közösségi Bankról és a küldetésről a https://www.magnetbank.hu/a-kozossegi-bankrol címen tájékozódhatsz.

Jelentkezés módja

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el fényképes önéletrajzod, bérigény feltüntetésével a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

A felvételi eljárás több fordulóban történik:
1. Önéletrajzok alapján történő előszűrés,
2. Online elbeszélgetés,
3. Személyes interjú.


A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

JELENTKEZEM