Csatlakozz egy nemzetközi, stabil és családias csapathoz!
Egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi háttérrel rendelkező cég keresi új Financial & Office Assistant kollégáját, aki egyszerre támogatja pénzügyi folyamatainkat és biztosítja irodánk zökkenőmentes működését. Ha precíz vagy, szervezett, és szereted, ha a munkád egyszerre sokszínű és felelősségteljes, akkor ez a lehetőség neked szól!
Feladatok
- Pénzügyi riportok és adatok előkészítése a vezetőség számára
- Banki tranzakciók kezelése, rögzítése, bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, könyvelése
- Számviteli nyilvántartások vezetése és elemzések készítése
- Zárási feladatok támogatása, bérszámfejtési és könyvelési adatok előkészítése
- Irodai működés teljes körű támogatása: beszerzések, üzemeltetés, dokumentumok archiválása és digitalizálás
- Kapcsolattartás az irodai üzemeltetés beszállítóival, külső partnereivel
- Szervezési feladatok, például karbantartások, irodai események (pl. „pizza napok”) lebonyolítása
Elvárások
- Felsőfokú végzettség gazdasági, pénzügyi, számviteli vagy üzleti adminisztráció területen, pályakezdőként is várjuk jelentkezésed
- Magabiztos angol nyelvtudás (B2), amely szükséges a nemzetközi környezetben való kommunikációhoz
- MS Office programok (különösen Excel) alapos ismerete
Előnyök
- Pénzügyi és számviteli tapasztalat
- Könyvelői végzettség
Amit ajánlunk
- Stabil, támogató és családias légkör egy nemzetközi cégben
- Hosszú távú karrierépítési és szakmai fejlődési lehetőségek
- Modern munkakörnyezet és heti 1 nap home office lehetőség betanulás után
- Tatabányai központi iroda, amely könnyen megközelíthető saját autóval (max. 30 km-es körzetből)
- Támogató csapat, amely valóban értékeli a munkádat
Munkavégzés helye
Magyarország, 2800 Tatabánya, Ipari Park