Csatlakozz egy nemzetközi, stabil és családias csapathoz!
Egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi háttérrel rendelkező cég keresi új Financial & Office Assistant kollégáját, aki egyszerre támogatja pénzügyi folyamatainkat és biztosítja irodánk zökkenőmentes működését. Ha precíz vagy, szervezett, és szereted, ha a munkád egyszerre sokszínű és felelősségteljes, akkor ez a lehetőség neked szól!

Feladatok

  • Pénzügyi riportok és adatok előkészítése a vezetőség számára
  • Banki tranzakciók kezelése, rögzítése, bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, könyvelése
  • Számviteli nyilvántartások vezetése és elemzések készítése
  • Zárási feladatok támogatása, bérszámfejtési és könyvelési adatok előkészítése
  • Irodai működés teljes körű támogatása: beszerzések, üzemeltetés, dokumentumok archiválása és digitalizálás
  • Kapcsolattartás az irodai üzemeltetés beszállítóival, külső partnereivel
  • Szervezési feladatok, például karbantartások, irodai események (pl. „pizza napok”) lebonyolítása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség gazdasági, pénzügyi, számviteli vagy üzleti adminisztráció területen, pályakezdőként is várjuk jelentkezésed
  • Magabiztos angol nyelvtudás (B2), amely szükséges a nemzetközi környezetben való kommunikációhoz
  • MS Office programok (különösen Excel) alapos ismerete

Előnyök

  • Pénzügyi és számviteli tapasztalat
  • Könyvelői végzettség

Amit ajánlunk

  • Stabil, támogató és családias légkör egy nemzetközi cégben
  • Hosszú távú karrierépítési és szakmai fejlődési lehetőségek
  • Modern munkakörnyezet és heti 1 nap home office lehetőség betanulás után
  • Tatabányai központi iroda, amely könnyen megközelíthető saját autóval (max. 30 km-es körzetből)
  • Támogató csapat, amely valóban értékeli a munkádat

Munkavégzés helye

Magyarország, 2800 Tatabánya, Ipari Park

JELENTKEZEM