Feladatok:

- Telefonos segítségnyújtás ügyfeleink számára román nyelven. <br> - Ügyfelek utasbiztosítással kapcsolatos káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása: legyen az egészségügyi ellátás megszervezése baleset/betegség esetén, poggyászkár-, járatkésés és törlés bejelentése. <br> - A megoldandó káreseménnyel együtt járó adminisztráció elvégzése.

Elvárások:

- Nappali, aktív vagy passzív (25 éves korig) tagozatos hallgatói jogviszony. - Aktív, kommunikációs szintű (legalább B2-es) angol nyelvtudás. <br> - Aktív, C1-es román nyelvtudás. <br> - Jó kommunikációs készség, talpraesettség, segítőkészség, ügyfél- vagy vendég-orientált hozzáállás. <br> - havi legalább 90-95 óra, nyáron 100-120 óra vállalása! <br> - Előnyt jelent hasonló területen szerzett munkatapasztalat, vagy vendéglátásban, eladói munkakörben elsajátított gyakorlat.

Amit kínálunk:

Kezdő órabér, már a betanítás alatt is: br. 2200 Ft/óra <br>+ műszakpótlékok (+30% 18:00-06:00 között, +100% ünnepnapokon).

JELENTKEZEM