Feladatok

  • Folyamatos kapcsolattartás a meglévő, kiemelt partnerekkel
  • Új partnerek felkutatása, ügyfélkör bővítése,
  • Üzletfejlesztési javaslatok megfogalmazása, végrehajtásuk megtervezése,
  • Beérkező megkeresések kezelése,
  • Konkurenciafigyelés,
  • Szerződések és éves tervek előkészítése,
  • Árajánlatok kidolgozásában való részvétel,
  • Tenderek előkészítése, valamint részvétel és folyamatos nyomon követés
  • Értékesítéshez köthető forgalmi adatok monitoringja és elemzése,
  • A vállalatirányítási rendszer területhez tartozó moduljának használata a meglévő szabályozásoknak és a VIR felhasználói dokumentációjának megfelelően
  • Folyamatos együttműködés az értékesítési csapattal és a társosztályokkal.

Elvárások

  • Rendelkezik főiskolai vagy egyetemi végzettséggel (preferáltan közgazdasági)
  • Rendelkezik minimum 1-1,5 éves szakmai tapasztalattal FMCG vállalatnál, mint junior key account manager
  • Excel, Power Point, Word magas szintű ismerete
  • Angol tárgyalási szintű nyelvtudás írásban és szóban
  • Rendszerezett, önálló munkavégzés
  • Eredményorientált, ambiciózus és dinamikus személyiség
Ideális pályázónk nemzetközi vállalatnál szerzett JUNIOR KAM tapasztalatot, kifejezetten jó analitikai képességgel, adatelemzési gyakorlattal, tárgyalási és prezentációs képességgel rendelkezik angol és magyar nyelveken. Kiegyensúlyozott, pontos, társait támogató szakember.

Előnyt jelent

  • Bármilyen vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Önköltségszámításban szerzett tapasztalat
  • Fogyasztói/Horeca/közületi üzletágban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Negyedévenkénti bónusz kifizetés
  • Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • Vállalati autó
  • Napi étkezés támogatása
  • Cafeteria rendszer
  • Saját termékcsomag juttatás
  • Szakmai fejlődési és hosszútávú karrier lehetőség

Céginformáció

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, küldje el német és angol nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM