Feladatok

  • Új és használt mobilházak értékesítése
  • Ügyfél igényeinek megfelelő mobilházak kiválasztása, bemutatása
  • Ügyfelek tájékoztatása a mobilházak finanszírozási lehetőségeiről
  • Az értékesítés megvalósulását támogató kollégákkal való eredményes együttműködés
  • A Mobile Homes Centre szakmai szolgáltatásainak ajánlása az ügyfelek részére
  • Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció elvégzése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Értékesítésben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • Hétvégi telephelylátogatások menedzselése
  • Jó kommunikációs és szervező képesség, igényes megjelenés
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • Kommunikációképes angol/német nyelvtudás előnyt jelent
  • Ingatlanpiaci vagy gépjárműértékesítésben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődés támogatása és elismerése
  • Modern irodai környezet
  • Egyedülálló termékportfolió
  • Professzionális háttér, emelt szintű képzések

Céginformáció

A MOBILE HOMES CENTRE a hazai mobilházak piacának elsőszámú, legnagyobb szereplője, mely az elmúlt évben jelentős átalakuláson ment keresztül, hogy a hagyományos mobilházak mellett a modern mobil otthonok piacán is vezető maradjon, és ennek következményeként a fiatal generációk megszólításában is az élen járjon. A tavaly év végétől elindult, jelentősen megnövekedett ügyfélforgalmának megfelelő helyszíni tájékoztatására, egyedi mobilház portfoliójuk iránt érdeklődő potenciális vevők felé történő értékesítésére keresnek Értékesítési tanácsadó munkatársat.

JELENTKEZEM