Főbb feladatok
-
A cég termékeinek értékesítése, az értékesítési célok teljesítése
-
Magas szintű ügyféltanácsadás biztosítása, termékek bemutatása
-
Ajánlatok készítése, azok nyomon követése
-
Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel, hosszútávú kapcsolatok kiépítése
-
A bolt rendben tartása, napi nyitási és zárási folyamatok elvégzése
-
Részvétel workshopok és termékbemutatók szervezésében, lebonyolításában
-
Készletkezelés, logisztikai osztállyal való egyeztetés
-
Promóciós kampányokban való aktív részvétel
-
Adatszolgáltatás a vezetőség felé az eladási teljesítésről
-
Szervízfolyamatok támogatása, ügyfelek kiszolgálása garanciális kérdésekben
Elvárások
-
Középfokú végzettség
-
Minimum 1 éves tapasztalat bolti eladóként vagy értékesítőként
-
Társalgási szinten angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
-
MS Office ismeret (Excel)
Előnyök
-
Prémium termékek értékesítésében szerzett tapasztalat
-
SAP, vagy más vállalatirányítási rendszer ismerete
-
Proaktivitás, önálló munkavégzés
-
Rugalmasság, csapatjátékos szemlélet
Amit kínálnak
-
Versenyképes alapbér és teljesítény alapú bónuszrendszer
-
Prémium munkakörnyezet, ahol lehetőség nyílik a szakmai fejlődésre
-
Stabil, hosszútávú munkalehetőség egy nemzetközi háttérrel rendelkező cégnél
-
Szakmai tréningek és továbbképzések
-
Munkavégzéshez biztosított eszközök
-
Modern munkakörnyezet, dinamikus csapat
Munkavégzés helye: Budapest
Munkaidő: Hétfőtől – péntekig 10:00 – 18:00. Kéthetente szombatonként 10:00 – 14:00, a másik kollégával egyeztetve.
Hogyan jelentkezhet?
Ha szívesen csatlakozna egy elismert prémium márkánál, kérjük, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.