Feladatok

  • Az általunk forgalmazott irodatechnikai eszközök és kapcsolódó szolgáltatások bemutatása, értékesítése
  • Új és meglévő partnerekkel való kapcsolattartás,
  • Új ügyfelek, üzleti lehetőségek felkutatása,
  • Személyes tárgyalások lefolytatása,
  • Értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció elvégzése

Elvárások

  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Önálló munkavégzés
  • Tapasztalat személyes tárgyalások lebonyolításában
  • Kiváló kommunikációs képesség
  • Ügyfélcentrikusság
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Minimum 2-3 éves irodatechnikai / IT értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk

  • Bejelentett, 8 órás munkaidő/főállás,
  • Fix alapjövedelem + jutalék,
  • céges gépkocsi és telefon használata

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Manual Hungary Kft. több mint 25 éve van a piacon, stabil, folyamatosan fejlődő cég. Fő profil a fénymásológépek, nyomtatók értékesítése és üzemeltetése, prémium márkakereskedőként. Mindemellett szoftveres megoldásokkal és egyéb üzemeltetési szolgáltatásokkal támogatjuk partnereink működését. 

Jelentkezés módja

Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM