Feladatok

A munkáltató vagyongazdálkodásában álló ingatlanok (lakóépületek, irodaépületek, raktárak) építészmérnöki, magasépítési szakterületi felújítási, karbantartási-javítási munkáival kapcsolatosan az alábbi feladatok ellátása:

  • az ingatlanok felmérési munkáinak elvégzése, műszaki állapotának meghatározása;
  • épületek felújításának, javításának, karbantartásának műszaki előkészítése, irányítása;
  • költségbecslések, költségvetési kiírások készítése;
  • kivitelezés lebonyolítása, nyomon követése, műszaki ellenőrzése, az elvégzett munkák átvétele;
  • tervek műszaki felülvizsgálata, alvállalkozói ajánlatok kiértékelése;
  • szakági előkészítők/tervezők munkájának irányítása;
  • ajánlatkérői oldalon részvétel a beszerzési és közbeszerzési eljárásokban;
  • projekt pénzügyi ellenőrzése, nyomon követése, elszámolások készítése;
  • hatósági bejelentések, engedélyeztetések ügyintézése.

Elvárások

  • felsőfokú szakirányú végzettség (építészmérnök, építőmérnök);
  • legalább 3 éves kivitelezői szakmai tapasztalat;
  • építési jog ismerete;
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeret (MS Office);
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal.

Előnyt jelent

  • építész, illetve tartószerkezeti műszaki ellenőri jogosultság;
  • felelős műszaki vezetői jogosultság megléte.
  • műemlék épület felújítása kapcsán tervezésben és/vagy kivitelezésben szerzett tapasztalat;
  • ingatlanhasznosítási koncepciók kidolgozásában, gazdaságossági számítások készítésében való jártasság;
  • építész tervezői tapasztalat;
  • felhasználói szintű tervező program használat (AutoCad, ArchiCad);
  • felhasználói szintű TERC program ismerete.

Amit kínálunk

  • közös megegyezés szerinti jövedelem;
  • munka törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős (heti 40 órás) foglalkoztatás;
  • béren kívüli juttatás (Cafeteria) belső előírás szerint;
  • céges mobiltelefon és laptop használat belső előírás szerint;
  • szakmai és egyéni fejlődési lehetőség (szakmai képzések).

Céginformáció

Társaságunk több, mint 50 éves múltra tekint vissza és közel 180 főt foglalkoztat. A Fővárosi Önkormányzat, mint tulajdonosunk megbízásából közel 1200 db lakás és 200 db nem lakás célú ingatlan hatékony, szakszerű, maximális gazdasági eredményre törekvő hasznosítása, üzemeltetése cégünk két fő tevékenységi köre. Székhelyünk az I. kerület Attila úti, a Budai Vár szomszédságában, a műszaki-üzemeltetési ágazat a XIV. kerület Gvadányi utca 33-39. szám alatti telephelyen található.

Jelentkezés módja

  • a pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz, havi bruttó bérigény megjelölésével, illetve motivációs levél;
  • a jelentkezésed a Jelentkezem gombra kattintva várjuk;
  • kérjük, hogy jelentkezésed elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a BFVK Zrt. weboldalán;
  • a BFVK Zrt. karrieroldalának Adatkezelési tájékoztatója innen tölthető le.

JELENTKEZEM