Feladatok

  • Ügyfelekkel, hatóságokkal, alvállalkozókkal való kapcsolattartás,
  • Szerződések, árajánlatok kezelése
  • Igénybejelentők készítése
  • Dokumentáció készítése, szerkesztése
  • Engedélyek, hiánypótlások egyéb iratok iktatása
  • TIG-ek kiállítása, adminisztráció, pénzügyi táblázatok kezelése
  • Határidők vezetése
  • Megbeszéléseken való aktív részvétel, jegyzőkönyvvezetés

Elvárások

  • 1-3 év adminisztrációs vagy projektmenedzsment területén szerzett tapasztalat
  • Műszaki területen szerzett felsőfokú végzettség
  • Önálló munkavégzés
  • Microsoft Office magabiztos használata,
  • Angol nyelv ismerete

Előnyt jelent

  • Engedélyeztetési területen szerzett tapasztalat
  • Pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Napelemes terület, a megújuló energiák iránti elhivatottságot,
  • Tervezéssel kapcsolatos szakágban, naperőműveknél szerzett adminisztrációs tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Kis létszámú csapat
  • Notebook és telefon munkavégzéshez
  • Modern környezet, jó munkakörülmények, támogató környezet
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil vállalati háttér

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Magyar tulajdonosú társaságunk az E.ON stratégiai partnereként széles körben kínál versenyképes, innovatív megoldásokat a napenergia, az energiaoptimalizálás, illetve az energetikai rendszerek korszerűsítésének területein.

Jelentkezés módja

A "jelentkezés" gombra kattintás után kérem, csatolja magyar nyelvű friss fényképes önéletrajzát a BÉRIGÉNYE MEGJELÖLÉSÉVEL!

JELENTKEZEM