Feladatok

  • Ügyfeleink számára kiemelkedő színvonalú támogatás nyújtása telefonon, e-mailben vagy chaten keresztül.
  • Ügyfélkérdések kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása.
  • Upsell
  • Szolgáltatásainkkal kapcsolatos információk pontos és részletes közvetítése.
  • Az ügyfélélmény folyamatos javítására irányuló javaslatok megfogalmazása.
  • Az ügyféladatok és kapcsolódó dokumentációk pontos nyilvántartása.

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs készségek magyar és angol nyelven (írásban és szóban).
  • Proaktív és empatikus hozzáállás az ügyfelekhez.
  • Jó problémamegoldó képesség és stressztűrő képesség.
  • MS Office alkalmazások magabiztos használata.

Előnyt jelent

  • Tapasztalat ügyfélszolgálati területen előny, de pályakezdők jelentkezését is várjuk!
  • Sales attitűd
  • Rövid távú ingatlankezelésben szerzett tapasztalat
  • Több nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés.
  • Barátságos és támogató munkakörnyezet.
  • Modern irodai környezet.
  • Stabil, hosszú távú karrierlehetőség.
  • Munkaidő: Teljes munkaidő

Céginformáció

Dinamikusan növekvő csapatunk keresi új Customer Service munkatársát, aki elkötelezett az ügyfélközpontú megoldások iránt, és kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezik.

Légy te is egy olyan csapat része, amely az ügyfélélmény új szintjére emeli a szolgáltatásokat!

Jelentkezés módja

Amennyiben úgy érzed, hogy megfelelsz a fenti elvárásoknak, a "Jelentkezés" gomb megnyomása mellett, küldd el az önéletrajzodat és motivációs leveledet.

JELENTKEZEM