• Hatékony kommunikáció és együttműködés biztosítása az értékesítési csapattal és a logisztikai részleggel
  • A beérkezett rendelések SAP rendszerbe történő felvitele és ellenőrzése
  • Új vevői és szállítási kódok, szükséges cikkszámok létrehozása, rögzítése és ellenőrzése a rendelés során
  • Rendelések proaktív nyomonkövetése a szállítási határidő betartásával
  • Esetleges elakadások,  problémák kezelése: egyeztetés az érintett területekkel, javító/korrekciós intézkedések indítása, eszkalációs folyamatok koordinációja  
  • A kész rendelés átadása a logisztikai csapat számára a kiszállítás előkészítése céljából
  • Szabványosított dokumentumok létrehozása, felülvizsgálata és benyújtása (pl. rendelés visszaigazolása, visszarendelés áttekintése)
  • A rendelési státuszról tájékoztatás küldése a vevő részére, utánkövetés, saját hatáskörben felmerülő ad hoc jellegű feladatok/vevői igények ellátása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 1 év ügyfél/logisztikai támogatói, koordinációs feladatkörben szerzett tapasztalat (preferáltan gyártó vagy SSC iparágban) 
  • Folyékony, aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, proaktív, megoldásorientált szemléletmód
  • Dinamikus személyiség, kezdeményezőkészség, asszertív kommunikáció

 

Előnyt jelent:

  • SAP ismeret (SD modul)
  • Multinacionális cégnél, nemzetközi projektben való aktív részvétel

Egyéb információ az állásról:

Multinacionális ügyfelünk részére keresünk - két éves projek időszakra - Customer Logistics Specialist kollégát szegedi munkavégzési hellyel vagy távmunka keretein belül történő foglalkoztatással a cégcsoport nemzetközi gyártóegységének támogatására (EMEA régió).

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>Komplex juttatási csomag, munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása</li> <li>Megbízható
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: