Contact center operátor Követeléskezelés 4-6-8 órában, remote / home office opióval - Délután

Pest megye

Feladatok

Ami a napi munkád során rád vár…
  • klasszikus telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet folytatsz, kapcsolatot tartasz az elmaradásban lévő ügyfelekkel és elnyered együttműködésüket (többségében kimenő hívások kezdeményezése, levélkampányok után bejövő hívások fogadása)
  • nemfizetés jogi és pénzügyi következményeinek ismertetése
  • fizetési megállapodások megkötése
  • szükség esetén reklamációk kezelése ügyfeleink ügyeinek megoldása érdekében
  • a behajtással kapcsolatos és a hívásokhoz tartozó adminisztráció elvégzése
  • elvárt átlagos kontaktszám 12 db per óra

Elvárások

Ideális jelölt vagy számunkra, amennyiben…
  • jó kommunikációs készségekkel rendelkezel, amellyel hozzájárulsz az Ügyfelekkel való gördülékeny együttműködésben
  • különbséget tudsz tenni az üzleti/üzleties kommunikáció és a magánszférában használatos nyelvezet között
  • empatikusan bánsz ügyfelekkel, gyorsan és hatékonyan tudod kezelni a kérdéseiket, ügyeiket
  • sikerként éled meg, ha egy problémát megoldasz és segítesz másoknak, de elfogadod, hogy a fő mérőszám megbízóink számára a ténylegesen megfizetett hátralékos összeg  
  • kellően határozott és megbízható vagy, valamint felelősségteljesen végzed a munkád
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • a számítógépet magabiztosan, felhasználói szinten használod
  • nem idegenkedsz a headset használatától, valamint a monotonitástól (minden egyes beszélgetés kötelező részét képezi egy 50 másodperces, hatóságilag előírt standard ügyfél-tájékoztató)

Előnyt jelent

Nagyon örülünk, ha…
  • dolgoztál már Contact Centerben, behajtási, vagy ügyfélszolgálati területen
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői vizsgával rendelkezel
  • idegen nyelven (angol, illetve környező országok) is tudsz dolgozni
  • felsőfokú tanulmányaidat kommunikáció, pénzügyi, vagy jogi területen folytattad/folytatod

Amit kínálunk

Amit mi biztosítunk…
  • betanítás (Zoom és Budapest)
  • kellő mennyiségű és minőségű feladat, illetve munkalehetőség
  • technológia
  • headset (kivéve a rendelkezésre állásos szerződéseket)

Amit (kizárólag megbízásos jogviszony esetén) neked kell biztosítani…
  • stabil, megfelelő minőségű, biztonságos internet hozzáférés
  • munkára alkalmas munkaállomás (PC, Notebook; Microsoft vagy Apple)
  • intim, nyugodt, zajmentes munkakörnyezet (másokkal megosztott kollégiumi szoba nem megfelelő)
  • a betanítás után sikeres vizsga (teszt) abszolválása

Munkaidő, illetve szolgáltatási időrend…..
  • Budapesten, alkalmazotti jogviszonyban: teljes munkaidős állás (H-P, 9.00-18.00 - egy óra ebédszünet biztosításával)
  • Megbízásos, vagy szerződéses jogviszonyban havi 40-140 óra megbeszélés szerint, de mindenképpen tartalmaznia kell a délutáni (14.00 - 18.00) közötti idősávot.
Díjazás…
  • Alkalmazotti jogviszonyban (csak Budapesten):
    • Teljes munkaidőben bruttó 360.000 Ft per hó. (Pszáf/MNB vizsga megléte, vagy a próbaidő alatti megszerzése elvárás.)
  • Megbízásos, óradíjas jogviszonyban (home office, egész ország területéről):
    • Bruttó 2.200 Ft per teljesített óra
  • Szerződéses jogviszonyban, számla ellenében (home office, egész ország területéről):
    • 2.365 Ft (+ ÁFA) per szolgáltatott óra

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Ezúttal elsősorban rutinos, PSZÁF (MNB) vizsgával rendelkező, főállású hátralékkezelő munkatársunkat keressük budapesti irodánkba; de ha te vagy a mi emberünk, akkor abban az esetben sem zárkózunk el a közös munkától, ha telefonos tapasztalatodat más területen szerezted, és/vagy inkább megbízási szerződéses konstrukcióban, (ez esetben óradíjas elszámolással) távoli munkaállomásról (saját székhelyen, illetve home officeban - így gyakorlatilag az ország bármely területéről) szeretnél velünk dolgozni.  

A Creditforte Kft. 2009-ben alakult pénzügyi vállalkozás, mely a követelésbehajtással kapcsolatos szolgáltatások területén igen rövid idő alatt jelentős szereplővé nőtte ki magát. Ha szeretsz telefonálni, emberekkel foglalkozni, empatikus hozzáállással és jó kommunikációs készséggel rendelkezel, akkor ez a munka neked szól.

Megbízóink, akiknek a díjhátralékos ügyfeleivel foglalkozni fogsz, elsősorban közműszolgáltatók, biztosítótársaságok, csomagküldők, illetve pénzintézetek.  

Fontos: Ez nem „veszekedős” munka, nem vagyunk sem hatóság, sem erőszakszerv; nyitott, megoldásra váró ügyletekben mediátorként kell elérnünk a minden érintett számára megnyugtató lezárást. A minőségellenőrzést komolyan vesszük, a beszélgetéseket, csakúgy mint minden más megtett lépést, munkafolyamatot rögzítjük, naplózzuk.   
 

Jelentkezés módja

Bemutatkozásokat, fényképes önéletrajzokat a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

JELENTKEZEM