Feladatok
Új munkatársunk fő feladata új ügyfélszerzés, ügyfeleinkkel való kapcsolattartás és együttműködés az ügyfél sikerességének növelésében Magyarországon.
Munkája során együtt gondolkodik a vállalatok vezetőivel, hogy hogyan tudja a Dyntell a digitalizációs szolgáltatásaival segíteni, növelni a meglévő, kiemelt ügyfelei termelékenységét, profitabilitását, bevétel-növekedését és egyéb sikereit. Ez sok ügyféltalálkozót jelent és szükséges hozzá értékesítési tapasztalat, meggyőző pozitív kommunikáció és IT affinitás, mivel a Dyntell komplex digitalizációs megoldásokkal támogatja ügyfeleit.
Feladatok- Új üzleti lehetőségek azonosítása és komplex sales folyamatban feldolgozása
- Kampányok megvalósítása és menedzselése, együttműködve a vállalat többi részlegével,
- Elsődleges kommunikációs pont az ügyfél felől jövő igényekre,
- Meglévő ügyfelek megtartása, számukra új üzleti lehetőségek feltárása,
- Üzleti igények felmérése, specifikálása, cégvezetési és kontrolling problémák megértése
- Az esetleges problémák gyors, rugalmas és hatékony kezelése, határidők betartása és betartatása,
- Ügyfél-elégedettség mérésének menedzselése, ajánlások kérése az ügyfelektől,
- Riportok és prezentációk készítése.
Céginformáció
A Dyntell Software debreceni központú szoftverfejlesztő vállalat, amely közel három évtizedes múlttal fejleszt és vezet be vállalatirányítási (ERP), és üzleti intelligencia (BI) és mesterséges intelligencia (AI) rendszereket.
Az üzleti rendszerek piacán jelenleg forradalom zajlik: a vállalati digitális idegrendszer megalkotása, amely a mesterséges intelligencia segítségével át fogja alakítani a globális gazdaság működését.
A Dyntell hitvallása:
"Környezetünk teljes megismerésével és megértésével célunk az optimális működés és együttműködés megteremtése, hogy egyre jobb és jobb hellyé tegyük a világunkat."
Ennek szellemében közel 100 fő dolgozik nálunk azon, hogy technológiában és gazdasági szaktudásban megelőzve másokat, szolgáltatásaink valódi, mérhető előnyt jelenthessenek ügyfeleink számára. Közel kétmillió órát töltöttünk eddig a rendszereink fejlesztésével, és százezres nagyságrendű csak rendszerek bevezetéshez kapcsolódó tanácsadói napon vagyunk túl.
Több, mint 500 ügyfelünk itthon és külföldön (Románia, Lengyelország, Szerbia) egyetért abban, hogy a digitális transzformáció a termelékenység növelésének elsődleges hajtóereje.
Jelentkezés módja
Pályázatod (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz, bérigény) az alábbi „Jelentkezem” gombra kattintva, a tárgy mezőben "CLIENT SUCCESS MANAGER”-ként megjelölve kérjük elküldeni.