Feladatok

  • A szerviz területen folyamatban lévő ügyek naprakész ismerete.
  • Időpont egyeztetés, ügyféligények felvétele, elvégzendő munka megtervezése és megszervezése, munkalap készítés, számlázás.
  • Ajánlatkészítés.
  • Raktár (DMS rendszer), illetve alkatrész rendelő program kezelése
  • Az ügyfelek részére javítási alternatívák bemutatása.
  • Ügyfélreklamáció illetve panaszkezelés
  • Gyártói előírásoknak megfelelő garanciális szabályok ismerete és betartása
  • A javítás alatt álló autó szükséges alkatrészrendelését leadja, majd nyomon követi a megrendelések állapotát
  • Kiértesíti az ügyfeleket az autó javításával kapcsolatos információkról, egyeztet velük
  • Számlázás, illetve elvégzi a számlázáshoz kapcsolódó egyéb ügyintézést a biztosító, illetve az ügyfél részére
  • Elvégzi a munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatokat.

Elvárások

  • Műszaki beállítottság
  • Angol nyelvismeret előny
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Stressztűrő képesség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Dinamikus, nyitott, kitartó és fejlődni vágyó személyiség
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára
  • Ügyfélorientált gondolkodás, magas fokú együttműködési készség
  • Büntetlen előélet
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Hasonló területen – szerviz, kereskedelem- szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős egy műszakos munkarend
  • biztos háttérrel rendelkező, stabil vállalat
  • fiatalos csapat
  • vonzó munkakörnyezet
  • folyamatos szakmai és vezetői támogatás
  • csapatépítő rendezvények
  • baleset és életbiztosítás
  • céges üdülési lehetőség
  • dolgozói parkoló

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények

Céginformáció

A Schneider Csoport zászlóshajójaként a Schneider Autóház Kft. a régió meghatározó gazdasági szereplője, és mint ilyen, több mint 30 éve van jelen a régióban gépjármű kereskedelem és szerviz területén. A cégcsoport képviseli a régióban a BMW, Mini, Volvo, Mazda, MG, Toyota és BYD márkákat.  Az üzleti sikerek mellett a munkatársak és az ügyfelek elégedettsége az, amire méltán büszkék vagyunk.

JELENTKEZEM