Leendő feladataid:
-
Bejövő vevői rendelések teljes körű kezelése, rendelés kiadása és nyomon követése, áru logisztikai mozgásának kezelése
-
Új beszállítók felkutatása és árajánlat kérések kezelése
-
Reklamáció kezelése, vevőelégedettség mérése
-
Az árumozgások belső vállalatirányítási rendszerben történő kezelése
-
Vevői megrendelések határidőre való kiszállításának biztosítása megfelelő minőségű anyaggal és kapcsolódó szolgáltatással
-
Partnerekkel való napi kapcsolattartás
Álláshoz tartozó elvárások:
-
Felsőfokú végzettség
-
1-2 éves releváns szakmai tapasztalat
-
Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
-
Terhelhetőség
-
Pontos és precíz munkavégzés
-
Logikus, analitikus gondolkodásmód
-
Kiváló kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség
Amit kínálnak Neked:
-
Versenyképes bérezés
-
Munkábajárás támogatása
-
Szakmai fejlődési lehetőség
-
Hosszútávú stabil munkalehetőség
-
Fiatalos, dinamikus csapat
Munkavégzés pontos helye és ideje:
-
Budapest, IV. kerület, később Göd Ipar Terület
-
Teljes munkaidő, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
-
Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.