Leendő feladataid:

  • Bejövő vevői rendelések teljes körű kezelése, rendelés kiadása és nyomon követése, áru logisztikai mozgásának kezelése
  • Új beszállítók felkutatása és árajánlat kérések kezelése
  • Reklamáció kezelése, vevőelégedettség mérése
  • Az árumozgások belső vállalatirányítási rendszerben történő kezelése
  • Vevői megrendelések határidőre való kiszállításának biztosítása megfelelő minőségű anyaggal és kapcsolódó szolgáltatással
  • Partnerekkel való napi kapcsolattartás

Álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • 1-2 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Terhelhetőség
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • Logikus, analitikus gondolkodásmód
  • Kiváló kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség

Amit kínálnak Neked:

  • Versenyképes bérezés
  • Munkábajárás támogatása
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszútávú stabil munkalehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat

Munkavégzés pontos helye és ideje:

  • Budapest, IV. kerület, később Göd Ipar Terület
  • Teljes munkaidő, napi 8 óra

Jelentkezés módja:

  • Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát  az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezését követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM