Feladatok

A Brand Manager felelős a hozzá tartozó márkák stratégiájának kialakításáért és megvalósításárért. A pozíciója közvetlenül hozzájárul a vállalat és a beszállítói partnerek stratégiai céljainak eléréséhez. Feladata olyan értékesítési és marketing stratégiák kidolgozása, amelyek maximalizálják a profitot és a márkák piaci részesedését a helyi piaci jellemzők, fogyasztói igények és gyártói elvárások figyelembevételével.

Főbb felelősségek
  • A márkák éves forgalmi tervének kialakítása és a célok megvalósulásának nyomon követése a gyártói stratégia és a helyi piaci trendek figyelembevételével.
  • Éves marketing és promóciós terv készítése és nyomon követése márka szinten, értékesítési csatornákra és márkákra szabottan, új termék bevezetésre és a meglévő portfolióra
  • A márkák éves marketing költségvetésének megtervezése, a marketing mix (ATL&BTL) kialakítása, a költségvetés hatékony felhasználásának biztosítása és a költségvetés ellenőrzése.
  • Marketing és média tervek elkészítése, megvalósítása, értékelése és riportok készítése
  • A márkák éves fogyasztói és trade marketing stratégiájának felügyelete, az éves marketing aktivitások meghatározása, csatornák és márkák specifikus jellemzői/elvárásai alapján
  • Új termékek bevezetési kampányainak elkészítése, egyeztetése és jóváhagyatása a gyártóval
  • Új innovációkra forecast készítés a gyártók rendszerében, a határidők betartásával, a változások menedzselése
  • Éves és féléves partner tárgyalások előkészítése, a kapcsolódó marketing prezentációs anyagok elkészítése
  • Szoros kapcsolattartás a beszállító partnerekkel, az általuk kért riportok pontos és időbeli elkészítése
  • A márkák termékportfóliójának karbantartása, új és kifutó termékek státuszának nyomon követése, tájékoztatás a társosztályok felé
  • Együttműködés a társosztályokkal a marketing aktivitások megvalósítása érdekében
  • Részvétel belső és külső képzéseken, tréningeken, konferenciákon

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség, kereskedelem vagy marketing szakirány előny
  • Legalább 2-3 év szakmai tapasztalat marketing, kereskedelmi marketing, értékesítés vagy hasonló területeken
  • Magas szintű angol nyelvtudás írásban és szóban alapvető követelmény
  • Haladó szintű Office ismeretek, különösen Excel és PowerPoint terén
  • Grafikai tervező eszközök alapvető ismerete előnyt jelent
  • Stratégiai és proaktív gondolkodásmód
  • Kezdeményező készség és nyitottság új folyamatok, stratégiák önálló kidolgozására
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Rugalmas, csapatjátékos személyiség

Előnyt jelent

  • FMCG vagy szépségipari területen szerzett tapasztalat
  • A kozmetikai piac iránti szenvedély és ismeretek
  • A presztízs parfüméria láncok ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Változatos feladatok, széles termékpaletta
  • Széleskörű hazai és nemzetközi piaci ismeretek
  • Tanulási és fejlődési lehetőségek
  • Stabil multinacionális vállalati környezet, modern munkakörnyezet
  • Barátságos, motivált és tapasztalt csapat

Céginformáció

A SIROWA nemzetközi vállalatcsoport már jelenleg 11 országban tevékenykedik Európában, a régió egyik legnagyobb és legtapasztaltabb szépségipari forgalmazója. Magyarországi leányvállalatunk 2017 óta van jelen a szépségápolás, professzionális hajápolás és gyógyszerészeti szektorokban. A cég portfóliójában világhírű presztízs kozmetikai és szépségápolási márkák találhatók, mint például a Givenchy, Kenzo, Azzaro, Ralph Lauren illatok, Helena Rubinstein luxus bőrápolás, Wellaflex és Wella Professional hajápolási termékek.

Jelentkezés módja

A ’Jelentkezem’ gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM