Feladatok

  • A beszerzésekhez, készletgazdálkodáshoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység elvégzése
  • Beérkező számlák megfeleltetése
  • Vállalatirányítási rendszerben történő adatrögzítés és folyamat figyelése
  • Szállítási dokumentumok alapján nyomon követés
  • Kapcsolattartás a külső beszállítókkal
  • Együttműködés a beszerzőkkel, a pénzügyi osztállyal és a raktárral

Elvárások

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen Excel
  • Vállalatirányítási rendszer ismeret
  • Precizítás
  • Jó kommunikációs képesség

Előnyt jelent

  • Logisztikai, pénzügyi adminisztrációban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Megbízható és biztos vállalati háttér
  • Kiemelt bérezés és túlóra fizetés
  • Egyműszakos munkarend
  • Vidéki bejárás támogatása
  • Fejlődési lehetőség, képzések biztosítása

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Lajtaszig egy 15 éve stabilan működő, csarnoképítésre és lapostető szigetelésre szakosodott, piacvezető vállalkozás.

Légy Te is része projektjeink sikerének!

JELENTKEZEM