Feladatok

  • Webes contact center szoftverünk backendjének, API-jának és szerveroldali komponenseinek fejlesztése
  • Távoli ügyfélazonosító szoftver fejlesztése és karbantartása
  • Back office rendszerünk továbbfejlesztése

Elvárások

  • Minimum 3-4 év tapasztalat backend fejlesztésben, komplex rendszerekben
  • Go és Perl tapasztalat
  • Verziókezelő rendszerek (Git, Hg) használata
  • Jira napi szintű használata
  • Tesztelésben és hibakeresésben szerzett gyakorlat
  • Fejlesztői angol nyelvtudás
  • Konténerek (Docker) használata

Előnyt jelent

  • Részt vettél open source projektekben
  • Ismered az OpenAPI (Swagger) formátumot
  • Deployoltál már Kubernetes környezetben, ismered az ehhez szükséges toolokat
  • Ismersz szerveroldali WebRTC technológiákat, media szervereket (OpenVidu, Kamailio, Livekit)
  • Dolgoztál már IP alapú telefonközpontokkal, csináltál már hozzájuk interfészeket (pl. Asterisk AGI, ARI)
  • Van tapasztalatod akár lokálisan futtatott, akár felhő alapon különböző hangelemzési technológiákkal (NLU, TTS, STT)
  • Van tapasztalatod akár lokálisan futtatott, akár felhő alapú LLM-ekkel
  • Nyitott vagy egyéb nyelveken történő programozásra (pl. Python, JavaScript, Ruby)
  • Folyamatosan keresed a lehetőséget a szakmai fejlődésre

Amit kínálunk

  • Izgalmas és kihívásokkal teli projektek: Olyan projekteken dolgozhatsz, amelyek valóban hozzájárulnak a jövő technológiai fejlődéséhez.
  • Innováció és csapatmunka: A legújabb technológiák és eszközök felhasználásával fejlesztünk és egy olyan csapat részévé válhatsz, ahol az együttműködés és a szakmai tudásmegosztás kiemelt fontosságú.
  • Szakmai fejlődés: Nálunk lehetőséged nyílik folyamatosan fejleszteni a tudásodat, legyen szó belső tréningekről, open source projektekben való részvételről vagy új technológiák megismeréséről.

Továbbá kínálunk még:
  • Motiváló fizetési és juttatási csomagot,
  • Szakmai képzési keretet a munkakörhöz kapcsolódóan évi 250 ezer Ft értékben,
  • Ingyenes prémium egészségbiztosítási csomagot (a próbaidőt követően),
  • Támogatjuk a tudásod fejlesztését évi 5 nap tanulmányi szabadsággal,
  • Munkavégzéshez szükséges eszközt (ultra thin laptop)
  • Hibrid munkavégzési lehetőséget,
  • Részvételi lehetőséget soft skill tréningeken,
  • Részt vehetsz heti rendszerességű angolnyelv-oktatásunkon,
  • Cégkultúránk része a gyümölcsnap, céges reggeli.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen reggeli

Céginformáció

Csatlakozz hozzánk, és legyél részese a jövő ügyfélkapcsolati és ügyfélazonosítási technológiái fejlesztésének! A Comnica jelentős hazai és nemzetközi piaci jelenléttel rendelkező Fintech cégként egyedülálló megoldásokat szállít, amelyekkel távolról, online is lebonyolíthatóak olyan tranzakciók, amelyek korábban csak személyesen voltak elérhetőek.
 
  • Fejlesztheted webes elérésű contact center szoftverünk szerveroldali komponenseit.
  • A bankok és biztosítók számára készült videós és mobilszelfis ügyfélazonosító rendszerünk innovatív technológiákat alkalmaz, amelyeket Te is formálhatsz.

Jelentkezés módja

Várjuk jelentkezésedet önéletrajzoddal és fizetési igényed megjelölésével.

JELENTKEZEM


Cégnév: Comnica Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: