Feladatok

  • 4-6 fős csapat napi szintű koordinálása, feladatok felosztása
  • Beérkező ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, kivizsgálása
  • Panaszok kivizsgálásához szükséges információk, adatok pontos előkészítése, összegyűjtése
  • Számlázási problémák kivizsgálása, javítása 
  • Pénzintézeti álláspont képviselete, ügyfelek részére válaszlevél törvényi határidőn belüli elkészítése
  • Elektronikus úton érkezett megkeresések feldolgozása, megválaszolása 
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás (elektronikus úton, levélben, telefonon)  
  • Együttműködés a társosztályokkal, külső partnerekkel 
  • Nyilvántartások, riportok készítése
  • Hatékony és zökkenőmentes ügyfélkiszolgálás támogatása 
  • Meglévő ügyfelek adataiban történő változások rögzítése, adatok módosítása 
  • CRM rendszerben történő eszközmozgások adminisztrálása 

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Panaszkezelési területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  • Legalább 1 év csoportvezetői tapasztalat
  • Magas szintű terhelhetőség
  • Választékos fogalmazási készség, kiváló írásbeli kommunikáció
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés

Előnyt jelent

  • Azonnali munkakezdés
  • Pénzintézetben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • stabil hátterű, innovatív, magyar startup környezet
  • versenyképes jövedelem
  • dinamikus csapatmunka és kimagasló egyéni fejlődési lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

JELENTKEZEM