Feladatok

  • Telefonos, email, online és bolti kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • A megfelelő alkatrész beazonosítása és kikeresése a katalógusokból, szakmai tanácsadás
  • Megrendelés, számla és kiszállítás rögzítése az ügyviteli rendszerben
  • Árajánlatok készítése, beérkező kérdések megválaszolása, reklamációkezelés
  • Csomagok összekészítése, szállítmányozó cégeknek átadása

Elvárások

  • 2-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség, valamint türelmes és ügyfélközpontú segítőkész gondolkodás
  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyt jelent

  • Gépjármű alkatrész értékesítés területén szerzett tapasztalat
  • Gyári alkatrészkereső programok ismerete
  • Angol és/vagy Német nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Munkaidő: Csak hétköznap 8:30 - 17.00 óra (szabad hétvége)
  • Hosszú távú munka lehetősége színvonalas munkakörnyezetben
  • Pénzügyileg stabil, megbízható cégnél bejelentett munka
  • Kezdő bérezés - 400.000 - 450.000 Ft nettó / hó (tapasztalattól függően)

Céginformáció

Cégünk rendezetten működő, stabilan piacvezető, turbófeltöltők értékesítésével foglalkozó családi vállalkozás immáron több, mint 15 éve. Családias légkörű csapatunkat szeretnénk bővíteni új munkatárssal, hosszú távra!

Jelentkezés módja

Kérlek a "jelentkezem" gombra kattintva küld el nekünk fényképes, szakmai önéletrajzodat! Köszönjük!

JELENTKEZEM