Feladatok

  • Írásos és szükség esetén telefonos kommunikáció a vendégekkel
  • Kapcsolattartás apartman tulajdonosokkal, szálláshely-közvetítő oldalakkal, hatóságokkal
  • Takarítók, karbantartó és az alvállalkozók munkájának szervezése, szükség esetén újak felkutatása
  • Apartmanok rendszeres szemrevételezése, szükséges beszerzések, pótlások intézése
  • Szükség esetén takarításba, logisztikai feladatokba való besegítés
  • Rendszeres adminisztratív teendők ellátása
  • Felmerült vis maior helyzetek megoldása

Elvárások

  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Tapasztalat apartman üzemeltetésben
  • Jó kommunikációs készségek
  • Precizitás, felelősségvállalás az elvégzett munka iránt
  • Dinamikus, proaktív személyiség

Előnyt jelent

  • Airbnb felület kezelésében szerzett jártasság
  • Jó műszaki érzék, apróbb karbantartások elvégzése
  • Belvárosi lakhely
  • Jogosítvány és saját autó

Amit kínálunk

  • Főállásban heti 5 napban, vagy mellékállásban, heti 1-4 napban is végezhető
  • A tevékenység javarészt helyfüggetlen, a munka kb. 80%-a mindössze egy telefonnal/laptoppal bárhonnan végezhető
  • Rugalmas munkaidő - rendelkezésre állás a vállalt napokon 8-22 óra között, de a tényleges munkavégzés ennél jóval kevesebb, legfeljebb napi 6 óra, javarészt flexibilis időbeosztással
  • Stabil, a munkavégzés mennyiségével arányos bérezés
  • Személyes fejlődés, képzés támogatása
  • Családias, fiatalos légkör

Céginformáció

Magyar magántulajdonban lévő vállalkozásunk ingatlanfejlesztéssel és ingatlan üzemeltetéssel foglalkozik.

Jelenleg Budapest belső kerületeiben, különböző lokációkban üzemeltetünk kb. 20 apartmant.

Az apartman üzemeltetési tevékenységünk menedzselésére keressük új kollégáinkat.

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy a jelentkezéshez mellékeljen egy önéletrajzot, továbbá jelölje meg a heti szinten vállalt napok számát és a nettó bérigényt.

JELENTKEZEM