​ Adminisztráció területen erősít a Patikapénztár. Csatlakozz hozzánk, ha egy lendületes, fiatalos csapat tagjaként szeretnél jó cégnél, jó ügyért dolgozni.   Adminisztrációs munkatársat keres a Patikapénztár  A 25 éve működő Patika Egészségpénztár hosszú távra keresi új csapattagját, aki hozzájárulhat munkájával a pénztár ügyfeleinek színvonalas kiszolgálásához.  Ezek lesznek a napi feladataid: Az adminisztratív területre beérkező szerződések és egyéb dokumentumokban szereplő adatok rögzítése, anyagok iktatás és scannelése.Egyéb adminisztratív és operatív feladatok ellátása. Te lehetsz az új csapattagunk, ha: Adminisztratív munkakörben minimum 1-3 év munkatapasztalatod van.Felhasználói szinten kezeled a Wordot, Excelt.A megoldásokat keresed és nem a nemeket.Precízen dolgozol és nagy a monotonitás tűrésedJól kommunikálsz és nem okoz gondot, ha problémával találkozol.Fontos Neked, hogy szakmailag és emberileg is számíthass kollégáidra és a vezetőkre. Amivel mi hozzájárunk a hosszútávú együttműködéshez: Innovatív munkakörnyezetHosszútávú perspektíva egy stabil magyar vállalatnálPénteki „rövid” napSzakmai támogatásFrekventált munkavégzési helyEgyedi cafeteria juttatások és éves bónuszTeljes munkaidős, határozatlan idejű szerződésFelelősségteljes, önálló munkaHa el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél részese lenni csapatunknak, jelentkezz még ma! Küldd el az önéletrajzodat a bruttó fizetési igényed megjelölésével.   

JELENTKEZEM


Cégnév: PatikaCenter Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: