Csatlakozz hozzánk Adminisztrációs Koordinátorként! 
Szervezett és proaktív szakember vagy, aki sokrétű és kihívásokkal teli munkakörre vágyik? Dinamikus csapatunkba Adminisztrációs Koordinátort keresünk, aki felelős lesz az irodai feladatokért és a rendezvények szervezésért!

Feladatok

Adminisztratív feladatok

  • Napi irodai működés felügyelete, gördülékeny munkavégzés biztosítása
  • Irodaszerek beszerzési tervének kezelése, készletszint optimalizálása és költségkontroll
  • Rendszeres eszközleltár és ellenőrzés biztosítása
  • Munkahelyi tisztaság, létesítménykarbantartás felügyelete

 Munkavállalók támogatása

  • Munkahelyi étkezési szolgáltatások menedzselése és azzal kapcsolatos munkavállalói visszajelzések kezelése
  • Munkavállalók szállásával kapcsolatos adminisztráció kezelése
  • Céges járművek hatékony ütemezése és költséggazdálkodása
  • Munkahelyi telefonok és SIM-kártyák nyilvántartása

Fogadások és rendezvényszervezés

  • Külső és belső fogadások szervezése és agenda tervezés
  • Vállalati események, csapatépítők és éves rendezvények lebonyolítása
  • Helyszíni előkészületek és eseményeken történő támogatás biztosítása

 Irányelvek fejlesztése és betartatása

  • Adminisztrációs szabályzatok kidolgozásában és frissítésében való közreműködés
  • Hatékonyságértékelés és fejlesztési javaslatok kidolgozása
  • Vállalati szabályzatok betartásának biztosítása

 Posta és dokumentumkezelés

  • Beérkező és kimenő küldemények kezelése, dokumentáció nyilvántartása
  • Adminisztratív dokumentumok rendszerezése és visszakeresési támogatás más osztályok számára

Külső kapcsolattartás

  • Kapcsolattartás hatóságokkal, engedélyek és éves jelentések kezelése
  • Beszállítókkal való együttműködés, szerződéskezelés és számlázási ügyek intézése
  • Kapcsolatok építése iparági szervezetekkel és külső partnerekkel

Elvárások

  • Releváns területen szervezett felsőfokú diploma
  • Minimum 3 év adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Magas szintű angol írásbeli és szóbeli készség
  • Magabiztos MS Office használat és kiváló szervezőkészség

Amit ajánlunk

  • Stabil és támogató munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőségek
  • Versenyképes fizetés

Ha precíz és lendületes vagy, szeretsz rendszerezni és koordinálni, akkor várjuk jelentkezésed a "Jelentkezem" gombra kattintva! 

JELENTKEZEM