Milyen a hiteles álláskereső? - történetek a fejvadásztól
2019. 01. 01.Nem elég állásinterjún a legjobb arcunkat mutatni. Ügyfélkapcsolattal járó munka esetén megbosszulhatja magát, ha flegmán, lekezelően vagy motiválatlanul viselkedünk. Akinek viszont rendben van a hozzáállása, új állást kaphat. Főleg, ha az ügyfél fejvadász. Kelkó Tamás fejvadásztól kértünk tanulságos sztorikat.

Javaslatomra inkább a hölgyet nevezték ki boltvezetőnek. A lépést az értékesítési eredmények is igazolták. Hamarosan az eladási mutatók is emelkedni kezdtek.." A hölgy idővel marketingigazgató lett, mert egyetemi tanulmányok hiányában is ösztönösen ráérzett a leghatékonyabb marketingfogásokra. Ám ha közömbösen ácsorgott volna a polcok között, ez aligha következett volna be.
A történtek tanulsága: Tanácsos épp ezért a mindennapokban, "interjún kívül is" értékes munkát végzeni - így nem lógnak majd a levegőben a pályázó saját pozitív tulajdonságait jellemző állításai sem.
Takács Gabriella, 2014. augusztus 29.